Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orri schreef:Waren ze niet bezig met een bodyprotector of een cap die een "belletje" pleegt bij een harde klap/val ?
Cayenne schreef:
Jacimatho schreef:He griebels...wat naar.
Ik hoop dat het letsel meevalt en de vrouw spoedig herstelt.
Hierom mochten wij dus ook nooit alleen rijden op stal, altijd tenminste met 2 man aanwezig zijn en anders er niet op kruipen.
Joto schreef:en als iemand je vind, kunnen ze je ouders bellen als die niet in de buurt zijn, want meestal staat er iets van Mam o.i.d. in je tel,
Joto schreef:en als iemand je vind, kunnen ze je ouders bellen als die niet in de buurt zijn, want meestal staat er iets van Mam o.i.d. in je tel,
fojoe schreef:Joto schreef:en als iemand je vind, kunnen ze je ouders bellen als die niet in de buurt zijn, want meestal staat er iets van Mam o.i.d. in je tel,
nog beter: sla in je gsm het nummer van personen die verwittigd moeten worden op als ICE.
(In Case of Emergency).
de hulpdiensten raden aan om dit systeem te gebruiken om in noodgevallen snel contact te kunnen opnemen.
hier kan je er meer over lezen.
Paula1990 schreef:Ik zorg daarom dat ik altijd een telefoon bij heb ... ik rijd nl altijd alleen in de bak ... bijde club niet dan zet ik hem gewoon uit of alleen t geluid...