Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amondi schreef:vreselijk, maar hebben jullie het commentaar ook gelezen op dit nieuwsbericht??? Voor de link zie de openingspost...
onley schreef:ik vraag me af hoe je in godsnaam de macht over het stuur kan verliezen als je verdomme een trailer achter hebt hangen met 2 paarden erin
zal ze zich dan ook wel aan de maximale snelheid hebben gehouden?
zoiets hoop je toch zelf nooit mee te maken
onley schreef:ik vraag me af hoe je in godsnaam de macht over het stuur kan verliezen als je verdomme een trailer achter hebt hangen met 2 paarden erin
zal ze zich dan ook wel aan de maximale snelheid hebben gehouden?
zoiets hoop je toch zelf nooit mee te maken
trudydejong schreef:Er kwam een baan bij, waardoor de trailer op de middelse baan terecht kwam en wilden een baan naar rechts opschuiven. Op het moment dat ze op wilden schuiven, begon de trailer te slingeren. Doordat dit een verlengde trailer was, doordat er voorop een menwagen kan, werkte dit harder door naar achteren. Hierdoor is de trailer op zijn kant geslagen.
Dit was het verhaal van de eigenaar van het 2e paard op die trailer.
Nielsie schreef:Spitsnieuws is een dochtersite van geenstijl, en daar zitten allemaal van die relnichten die dat soort reacties geven op allerlei soorten berichten. Vind de reacties daar ook niet kunnen...