Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lys_ schreef:Hopelijk komt het weer goed, dat ze dat zo afdekken ? maarja pas als er wat ergs gebeurd gaan ze er wat aan doen...
Vippie schreef:Wat ik dan niet snap is waarom je precies je paard over dát stukje laat lopen, zo te zien zijn de platen ernaast wel intact namelijk. Hoop dat het dier erbovenop komt, gelukkig heeft hij vooralsnog niks gebroken en bleef hij rustig.
larixfire schreef:Vippie schreef:Wat ik dan niet snap is waarom je precies je paard over dát stukje laat lopen, zo te zien zijn de platen ernaast wel intact namelijk. Hoop dat het dier erbovenop komt, gelukkig heeft hij vooralsnog niks gebroken en bleef hij rustig.
Ben het helemaal met je eens. Als ik rij en zie iets vreemds ga ik er nooit overheen. Dat is het zelfde als die gladde putdeksels. Daar kan je ook een aardige smak op maken.
Risje80 schreef:Wat zou ik pissig zijn zeg!!
Ik denk ook niet dat je dat kunt zien als je erop rijdt. Je gaat ervanuit dat de weg gewoon goed is.
Wat ik alleen niet snap, is dat die ruiter op een afstandje met zn cap nog op gaat toekijken, alsof het hem helemaal niets doet.
Ik zou me toch over het paard buigen.
Arm beestje, hopelijk komt hij er goed van af.