sterkte voor de eigenaar/ verzogers..
alleen wat me afvraag er staat dat dier naar beneden getrokken werd.. kwam dan niemand arme dier lossnijden ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judith_ schreef:Dat is dus ook wat ik me af vroeg, ik hoor namelijk van zoveel menners dat ze standaart een mes onder hun bok hebben om het los te kunnen snijden?
Jeetje wat een vreselijk ongeval
Romy_Tinky schreef:Echt heel zielig, veel sterkte, vooral voor de eigenaar.
moet volgens mij verschrikkelijk zijn!!
Maar snap idd nog steeds niet echt waarom ze het paard niet gewoon hebben los kunnen maken.
Maar snap idd nog steeds niet echt waarom ze het paard niet gewoon hebben los kunnen maken.
Kifesa schreef:Op Infothuis te lezen:Citaat:Paard met rijtuig verdronken in water Vliet
donderdag 17 april 2008, 11:10 uur
Een paard en wagen met daarop een koetsier en een passagier zijn woensdagavond in het water van het Rijn Schiekanaal (de Vliet) beland. Het rijtuig reed op de Oostvlietweg toen het paard schrok van een passerende fietser. Het paard deed twee stappen opzij waardoor paard en wagen in het water terecht kwamen. De menner en de passagier konden op tijd van de bok afspringen.
De menner, een 53-jarige man uit Leiden, probeerde het paard nog te redden van de verdrinkingsdood. Het paard werd echter door het rijtuig onder water getrokken en verdronk. Duikers van de brandweer kwamen er aan te pas om het overleden paard en het rijtuig te traceren. Een kraan van de brandweer heeft de combinatie uit het water getakeld. Aan alle betrokkenen is slachtofferhulp aangeboden.
Ik hoop niet dat het een wielrenner was, want als ik de volgende keer dat ik over de Vlietweg loop met mijn paard weer zo'n hardrijder tegenkom (tis een 30 kilometer zone maar daar houden fietsers zich echt niet aan!!!!) gaat ie zelf de Vliet in.![]()
Ze rijden daar als gekken in hele colonnes en houden écht geen rekening met mens en dier die daar lopen.
Citaat:Ja en die fietsers woeden nog boos ook als je het probeert uit te leggen! Touwtje spannen?
Welk stuk was het? Bij die brug v.d. Vlietlanden? Kan t me niet voor de geest halen.
Ik wens alle betrokkenen heel veel sterkte met de verwerking hiervan. Kan me voorstellen dat dit niet snel van je netvlies afkomt. Vreselijk! Zit hier met koude rillingen. Ga zo eerst mijn paarden knuffen.