Prachtig geschreven van Anky . Ze heeft groot gelijk. Ik vind dat ze prachtig met haar paarden en met de topsport omgaat . Het zal wel even wennen worden: geen Anky meer in de wedstrijdring. Hopelijk wordt ook Painted Black top zodat ze toch nog langer doorgaat .
idd een geweldige sportvrouw en heel aardig ook. Ben twee keer met toen nog jonge dochter op stal geweest op de fanclubdag en voor iedereen had ze aandacht en tijd voor een kort praatje, geweldig! En dat Prisco 34 is geworden.... moet met een beetje geluk en heeeel veeeeel goede verzorging gelukt zijn, het beste bewijs! Ik hoop dat Salinero en Painted Black later ook zo van hun pensioen mogen genieten.
hmm klinkt behoorlijk verstandig, wijs en ook zelfs wel dapper
Je moet levend doen wat je stervend had willen doen, dus ook genieten van je kinderen, natuur, man, mooie dingen zien etc. Genieten van het leven, en van paarden kan je natuurlijk geweldig genieten maar er is meer in het leven dan top sport.
mooi geschreven. Ze heefd lang voor de sport geleefd. Kan het zeker begrijpen, ze altijd zeer actief geweest en ja kindjes willen ook veel met mammie doen.
Mooi geschreven en ze heeft gelijk er is meer dan alleen paarden.
Gelukkig dat ze ook een keer stopt, kan ik ook eens een keer aan de bak in de grand prix.
maak je eindelijk eens kans!
nee, zonder dollen..ik zou haar gaan missen in de ring..maar ze heeft zo gelijk!...persoonlijk leef ik heel erg naar de OS toe..heb afgelopen OS alles gevolgt en nu ga ik er weer voor! hoop zo dat de perfecte proef dan komt!!..kippevel!!!