Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iberdan schreef:Ik was hierbij...
het paard is helaas ingeslapen omdat het een enorme wond had aan zijn achterbeen..
Ze is van mijn nichtje
Woest schreef:Ik vind dat mensen eens moeten beginnen met hun sloten af te sluiten met draad, ook al gaat het geliefde paard daar drinken, ik zou liever elke dag een emmer zeulen dan mijn paard in de sloot te vinden, als het paard te vaak op en af gaat, wordt de weg naar beneden (het zand) onstabiel en krijg je zo situaties. brrr zou er niet aan moeten denken.
monica08 schreef:Iberdan schreef:Ik was hierbij...
het paard is helaas ingeslapen omdat het een enorme wond had aan zijn achterbeen..
Ze is van mijn nichtje
Ooh..! heel veel sterkte aan je nichtje en aan anderen!
Gwen schreef:Arm paard, hopelijk is ze weer een beetje bekomen van haar akelige avontuur.
lovesietske schreef:marin16 schreef:Die zal niet fris ruiken
Dat zal mij niet eens uitmaken, het paard is gelukkig nog in leven!
Goed werk van de brandweer! Jammergenoeg, hoor je dit soort verhalen
ook steeds meer en meer.
RianneH schreef:Daar valt ook nog wel wat over te zeggen. Hoe graag zou jij je paard terug vinden in het draad? Want heb beide van dichtbij mee gemaakt en je wordt er niet blij van. Draad geeft behoorlijk nare wonden, water is alleen nat.
Tuurlijk als jij een diepe sloot hebt met hoge kant moet je wel even na gaan denken hoe en wat.
Wij hebben een redelijk ondiep sloot, met een perfect stuk vlak gras/drek aan de rand. Geen kans dat ze daar erin donderen maar ze kunnen wel drinken (is ook kano op/afstapplaats).
Maar wij hebben er eens eentje in de bak in de sloot gehad, doordat een andere te dreigend dichtbij kwam en zij alleen een uitweg de sloot in zag. Dit was wel hoger, niet dieper, maar daar kon ze zelf niet uit komen. Toch ben ik blij dat ze niet het draad ingevlogen was, want dan had ze zeker open gelegen..
Dus vind het een beetje makkelijk om te roepen dat je je sloten af moet zetten.
xLESLEYx schreef:RianneH schreef:Daar valt ook nog wel wat over te zeggen. Hoe graag zou jij je paard terug vinden in het draad? Want heb beide van dichtbij mee gemaakt en je wordt er niet blij van. Draad geeft behoorlijk nare wonden, water is alleen nat.
Tuurlijk als jij een diepe sloot hebt met hoge kant moet je wel even na gaan denken hoe en wat.
Wij hebben een redelijk ondiep sloot, met een perfect stuk vlak gras/drek aan de rand. Geen kans dat ze daar erin donderen maar ze kunnen wel drinken (is ook kano op/afstapplaats).
Maar wij hebben er eens eentje in de bak in de sloot gehad, doordat een andere te dreigend dichtbij kwam en zij alleen een uitweg de sloot in zag. Dit was wel hoger, niet dieper, maar daar kon ze zelf niet uit komen. Toch ben ik blij dat ze niet het draad ingevlogen was, want dan had ze zeker open gelegen..
ach man houd je bek was ons paard en die wij was goed afgezet en die sloot was niet diep wat denkjij als dar beest begind te schoppen die gaat er alleenmaar dieper in natuurlijk !
xLESLEYx schreef:RianneH schreef:Daar valt ook nog wel wat over te zeggen. Hoe graag zou jij je paard terug vinden in het draad? Want heb beide van dichtbij mee gemaakt en je wordt er niet blij van. Draad geeft behoorlijk nare wonden, water is alleen nat.
ach man houd je bek was ons paard en die wij was goed afgezet en die sloot was niet diep wat denkjij als dar beest begind te schoppen die gaat er alleenmaar dieper in natuurlijk !