Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adil

Berichten: 10746
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Duitsland (Gölenkamp)

Re: Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:46

patsur schreef:
Denk je nou echt dat zij de enige is die ze gebruikt Haha! Heb laatst verhalen gehoord van een springamazone, dat is geen kattenpis hoor.. Zo vriendelijk is de topsport helaas niet.


Dat andere mensen het gebruiken is geen rechtvaarding voor het feit dat je het zelf gaat gebruiken...

Maar er gebeuren inderdaad walgelijke dingen in de paardensport...Sommige mensen zouden ze echt een rijverbod van een paar jaar moeten geven, ik denk dat dat het beste helpt...

Caesar
Berichten: 9320
Geregistreerd: 20-01-05

Re: Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:51

Wacht eerst de uitslag maar eens af... tot die tijd is het hier in Nederland zo dat je onschuldig bent. Laten we dat ook even zo houden, ze zal het er zelf moeilijk zat mee hebben denk ik...

Anoniem

Re: Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:53

Bah wat verzinnen mensen toch ziekelijke dingen om hun paarden beter te laten 'presteren'. Arme dieren Verdrietig

Ik hoop dat deze ruiter ze niet heeft gebruikt. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:55

ben érg benieuwd naar de uitslag en naar de motivering en de bewijzen...

joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 13:53

even praktisch gezien...
Als je zulke dingen gebruikt bij een paard, is daar dan niet iets van te zien op het paardenbeen? Aan wondjes of schaafplekjes o.i.d.? Als het echt zo scherp is, dan moet het toch bewijs achterlaten op het been als het paard iets aan heeft getikt?

Helma_Amber

Berichten: 7629
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: Bierum

Re: Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:30

joyce B schreef:
even praktisch gezien...
Als je zulke dingen gebruikt bij een paard, is daar dan niet iets van te zien op het paardenbeen? Aan wondjes of schaafplekjes o.i.d.? Als het echt zo scherp is, dan moet het toch bewijs achterlaten op het been als het paard iets aan heeft getikt?


Daar zat ik ook aan te denken ja... Dat moet je echt wel kunnen zien op het been.

Esperanza

Berichten: 3286
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Re: Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:41

Maar als je er op zo´n manier wordt ingeluist lijkt me ook echt verschrikkelijk. Het zal je maar gebeuren. Als jij als ruiter niet zo inelkaar steekt? En iemand flikt dat bij je om je zwart te maken?

Ik zou flippen hoor.

Als ze wel van haar zijn mogen ze haar opknopen aan de hogste boom. Maar zullen we de waarheid ooit weten?

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Re: Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:03

Als DNA bewijst dat ze het paard aangeraakt hebben wel. Tenzij ze d'r paard onbeheerd achter heeft gelaten, wat me vrij sterk lijkt.?

Joyce, denk zelf dat hat botte spikes zijn. Zoals je soms ziet op hondenhalsbanden..

Esperanza

Berichten: 3286
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Re: Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 12:59

patsur schreef:
Als DNA bewijst dat ze het paard aangeraakt hebben wel. Tenzij ze d'r paard onbeheerd achter heeft gelaten, wat me vrij sterk lijkt.?

Joyce, denk zelf dat hat botte spikes zijn. Zoals je soms ziet op hondenhalsbanden..


Nou ja, dat zie je toch? Als er ineens beschermers om zitten die niet van jou zijn?

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Re: Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 10:47

Als je met de beschermers over het paard heen gaat zit er ook al DNA op, daarvoor hoeven ze niet eens om de benen gezeten te hebben en hoeven Madeleine of een van haar grooms het niet eens gezien te hebben...

DolceGabbana

Berichten: 665
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Datum bekend voor zaak tegen Madeleine Brugman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 12:54

Madleine,
die woont bij mij in de buurt.
Vaag verhaal trouwens maar ik hoop idd dat ze er niets van af weet,
anders wel erg dieronvriendelijk