Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Echt gezond kon het ook niet zijn denk ik dan... Kijk naar naar die extreem lange mensen, die worden over het algemeen ook niet heel oud. Het is toch een ziekte denk ik, een groeistoornis, kan nooit goed zijn voor je gewrichten, longen en hart.
Wel sneu voor het paard in kwestie.
heleenxx schreef:2,03m? Dat is dan toch bij lange na niet het grootste paard ter wereld???
Ik weet in noord-holland al een paard te staan die 2.14m is.
80 inch, zie ik staan. Is dat wel goed omgerekend?
suus_ schreef:heleenxx schreef:2,03m? Dat is dan toch bij lange na niet het grootste paard ter wereld???
Dat dacht ik dus ook
Vorig jaar ofzo was er een topic wie het grootste paard van Bokt had. Toen was er ook iemand die reageerde het grootste paard van Europa te verzorgen (2.14m)
heleenxx schreef:Ja, dat paard heb ik ook gezien. Ik heb hem niet nagemeten, maar heb er wel naast gestaan.
Die 2,14m geloof ik direct!
suus_ schreef:heleenxx schreef:2,03m? Dat is dan toch bij lange na niet het grootste paard ter wereld???
Dat dacht ik dus ook
Vorig jaar ofzo was er een topic wie het grootste paard van Bokt had. Toen was er ook iemand die reageerde het grootste paard van Europa te verzorgen (2.14m)
rockwitch schreef:Ik vond haar wel een beetje duf voor een 3 jarig paard, die kan zich toch niet goed gevoeld hebben lijkt me, en idd zoals al veel mensen zeggen hoe ze loopt, pff arm dier, volgens mij is dit voor haar beter als ouder worden op zo'n manier. Klinkt hard, maar ja.