Op één lijn met Salinero én op koers voor Spelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lotte_

Re: Op één lijn met Salinero én op koers voor Spelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:43

josie schreef:
Maar fatsoenlijk halthouden is er helaas niet bij (begin en eind), daar mag wel eens op getraint worden!
Rest zag er wel goed uit, wel met wat kleine foutjes, maar ja kan altijd nog beter!
Er moet ook nog iets te wensen over blijven...............

Bij het binnenkomen stond hij wel stil hoor Knipoog
Mja, halthouden blijft het moeilijkste voor Salinero Tong uitsteken

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 21:13

nou doorgelsagen stang en open mond zie ik ook duidelijk... vind ik niet echt fijn om te zien en lijkt me ook niet prettig voor paard.. maarja heb er dan ook een andere kijk op en doe er alles aan om het mn paardje zo prettig mogelijk te maken. dit is puur show, vind het jammer...

Jessica_1108

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 21:17

Ik was er bij Haha! !!! Go jij! Go jij!
Was echt zoo mooi! Ja
kreeg er egt kippenvel van!
ze heeft echt supper gereden

palo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 21:43

weetergeen schreef:
@ElCid
Je bent jaloers of echt niet goed snik............

Denk het laatste! Is alleen maar om weer een reactie uit te lokken, we happen toch niet! Cool
Onwaarschijnlijk goede kur gereden! Helemaal top!

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:38

Ben benieuwd of Salinero zich ook zo happy voelde, en top en super en geweldig.

palo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:43

modie schreef:
Ben benieuwd of Salinero zich ook zo happy voelde, en top en super en geweldig.

Hij voelt zich iig steeds meer op z'n gemak zoals te zien is aan zijn proef en punten!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:09

ElCid schreef:
Kippenvel inderdaad; mechanische bewegingen, open mond, doorgeslagen stang, neus achter de loodlijn, amazone die aan de teugels hangt, zwaaiende staart: ik krijg het er inderdaad ijskoud van. Huilen

spottie schreef:
nou doorgelsagen stang en open mond zie ik ook duidelijk...

Kennelijk heb ik naar een ander filmpje gekeken. Knipoog Haha!
Wat is trouwens een doorgeslagen stang?? Blond
Laatst bijgewerkt door Sientje op 31-03-08 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:12

ElCid schreef:
Kippenvel inderdaad; mechanische bewegingen, open mond, doorgeslagen stang, neus achter de loodlijn, amazone die aan de teugels hangt, zwaaiende staart: ik krijg het er inderdaad ijskoud van. Huilen
Nou, zo dramatisch is het toch ook weer niet? Klinkt alsof ze haar paard echt mishandeld of zo. Die open mond heb ik nauwelijks gezien, alleen aan het begin, nog voor ze de ring in ging, vlak voor het halthouden. Het kan aan mij liggen hoor, maar verder heb ik geen open mond gezien Lachen . De stang mag van mij inderdaad ook wel een stuk losser, maar verder ben ik het niet met je eens hoor. Ik heb hem nog eens bekeken, maar ik denk dat Salinero zich echt niet zo zielig voelde als jij beschrijft. Hij heeft bijna constant zijn oren naar voren, ook tijdens het zwiepen van zijn staart. En ook dat zwiepen vind ik wel meevallen, af en toe zwaait hij er mee, maar je ziet niet dat hij ermee naar haar been slaat zeg maar. Tenminste, dat heb ik niet gezien Lachen .
Ik denk dat het allemaal wel meevalt hoor. Ik vond in ieder geval dat ze een prachtige kür heeft neergezet. Net als Wibi fantastisch werk heeft geleverd, zeg. Wat een mooie muziek en het past echt perfect! Echt knap!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 07:19

HIhihi kunde ten top hier Lachen

1, een stang kan alleen doorslaan als deze heel los zit Lachen Iemand met het verstand van een 3 jarige kan het zich nog wel bedenken Lachen Als de kinketting strak zit, kunnen de scharen geen kant op.......... logisch

2 zwiepende staart......... paard is in opperste concentratie, moet gruwelijk presteren, wordt tot het uiterste van zijn kunnen op dat moment gedreven. Lijkt mij niet meer dan normaal dat het af en toe eens met een staart zwiept Lachen Of kijkt een wielrenner, hardloper of sportvisser wel altijd vrolijk en blij op het moment supreme Lachen

Trieste opmerkingen,

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 08:56

Anky is niet voor niets de beste ruiter van de wereld... En dan ben ik echt niet een fan! Maar ze flikt het gewoon steeds weer... Chapeau!

Wat prachtig weer! Ik heb de kür slechts 1 keer gezien op youtube, maar hij was echt prachtig. Anky, gefeliciteerd weer!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 09:54

ik ben niet zo een fan van haar rijden :|
ik vond dat ze wat naar achter leunde of ligt dat aan mij??

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 11:09

ben ook geen echte ankyfan maar vond het de beste kür van haar en salinero. Hoe ze het gedaan heeft is een heel ander verhaal. Vond Isabel echt super, vooral hoe ze rond de ring reed, echt toppie relaxed

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 12:56

josie schreef:
Maar fatsoenlijk halthouden is er helaas niet bij (begin en eind), daar mag wel eens op getraint worden!
Rest zag er wel goed uit, wel met wat kleine foutjes, maar ja kan altijd nog beter!
Er moet ook nog iets te wensen over blijven...............

Kleine correctie: het eerste halthouden was prima in orde!

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:03

KiWiKo schreef:

1, een stang kan alleen doorslaan als deze heel los zit Lachen Iemand met het verstand van een 3 jarige kan het zich nog wel bedenken Lachen Als de kinketting strak zit, kunnen de scharen geen kant op.......... logisch

2 zwiepende staart......... paard is in opperste concentratie, moet gruwelijk presteren, wordt tot het uiterste van zijn kunnen op dat moment gedreven. Lijkt mij niet meer dan normaal dat het af en toe eens met een staart zwiept Lachen Of kijkt een wielrenner, hardloper of sportvisser wel altijd vrolijk en blij op het moment supreme Lachen

Trieste opmerkingen,

1 een stang slaat door als je er te hard aan trekt, slappe of strakke kinketting maakt in zoverre uit, dat je minder of meer kracht moet zetten om de stang te laten doorslaan.
2 gek dat ik toch ook paarden zie lopen in de wereldtop die niet eindeloos zwiepen, en dezelfde krachtsinspanning leveren.
Triest dat Anky heilig verklaard wordt door sommigen, er blijven nog zoveel fijn rijdende ruiters/amazones over.
Kijk ook eens serieus bij het losrijden.(of losworstelen), daar word je een stuk wijzer van.
Doet allemaal niets af aan Anky's fantastische prestaties, maar heilig of zonder fouten is niemand.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:08

weetergeen schreef:
@ElCid

Misschien niet jaloers of niet goed snik, misschien gewoon een andere mening?!?! Dat zou moeten kunnen toch? Of behalve als het over Anky en Salinero gaat?!?!?
Je hoeft niet jaloers of niet goed snik te zijn om een andere mening te hebben over het optreden van deze combinatie. Da's toch het grappige aan een discussieforum?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:16

Natuurlijk is niemand heilig zonder fouten Lachen ook anky maakt ze, maar de post van Elcid is echt, echt gewoon drama Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:26

CharleyT schreef:
KiWiKo schreef:

Trieste opmerkingen,

1 een stang slaat door als je er te hard aan trekt, slappe of strakke kinketting maakt in zoverre uit, dat je minder of meer kracht moet zetten om de stang te laten doorslaan.
2 gek dat ik toch ook paarden zie lopen in de wereldtop die niet eindeloos zwiepen, en dezelfde krachtsinspanning leveren.
Triest dat Anky heilig verklaard wordt door sommigen, er blijven nog zoveel fijn rijdende ruiters/amazones over.
Kijk ook eens serieus bij het losrijden.(of losworstelen), daar word je een stuk wijzer van.
Doet allemaal niets af aan Anky's fantastische prestaties, maar heilig of zonder fouten is niemand.

kennelijk niet want als ze allemaal hetzelfde deden kwa inspanning als Salinero zouden de jury's het moeilijk krijgen Ach gut zie er nl een hoop zwiepen. Ja

Anky heilig? nope. Moet zeggen dat ik haar op foto's altijd leuker vind rijden dan toen ik in het echt zag...Toen vondik het maar zo-zo...Maar haar een paard op dergelijke wijzen zien mishandelen zoals jij beschrijft heb ik haar nog niet zien doen.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:37

ik vond het echt een geweldig mooie proef om te zien!

tja pver die staart,als een paard met zijn staart zwiept,is het dan gelijk een onprettig/onrustig beeld?mijn paard doet het ook weleens,jaja ook als hij vrolijk is of lekker los aan het rennen is zwiept hij weleens...als iedereen minpunten zou geven op een zwiepende staart zouder er niet echt veel punten overblijven..ik vind het een onprettiger beeld als een paard constant met z'n oren in zijn nek loopt,dan dat hij afentoe in zijn concentratie met z'n staart zwiept.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:51

Kvond het een prachtige kur.. Jammer van het moment dat hij naar de uitgestrekte draf moest en met zijn staart zwiepte.. Misschien iets te harde hulp?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:05

of iets te hard aan de teugel getrokken Boos!

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:06

Runn_love_ schreef:
of iets te hard aan de teugel getrokken Boos!

je reageert nou net alsof een paard van teugeldruk doodgaat,ik denk dat als ze zo hard had getrokken als jij wilt beweren,ze niet zo'n mooie score had neer kunnen zetten.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:21

niet dood Knipoog
maar prettig zal die het ook niet vinden... hij had duidelijk zen mond open..........

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:24

Vond het inderdaad wel jammer dat die stang zo stond.. maar voor de rest zag het er prachtig uit.. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe strak ze die teugels heeft want als ze hals strekt staat die stang nog steeds bijna haaks.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:31

ik vind te strak

The_Stig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:16

CharleyT schreef:
weetergeen schreef:
@ElCid

Misschien niet jaloers of niet goed snik, misschien gewoon een andere mening?!?! Dat zou moeten kunnen toch? Of behalve als het over Anky en Salinero gaat?!?!?
Je hoeft niet jaloers of niet goed snik te zijn om een andere mening te hebben over het optreden van deze combinatie. Da's toch het grappige aan een discussieforum?

Natuurlijk mag je een andere mening hebben, maar je moet geen dingen gaan verkondigen die niet zo zijn, dat is liegen........