De zinsdeel : de paarden hadden geen hooi.... slaat nergens op. Mijn paarden hebben tussen 12.00 uur en 16.00 uur ook geen hooi dan hebben ze het opgegeten.En als het er nog zou liggen maak ik mij zorgen waarom het niet opgegeten is. Ik heb ook niet de hele dag boterhammen voor mijn neus hangen. En water kan weleens leeg zijn of omgevallen, ik heb ook wel eens dorst en niet het bekende flessie water bij de hand. En honden die onder de vlooien zitten in de winter, die beesies komen pas weer in de warme lente ???? Ik praat dit absoluut niet goed hoor begrijp me goed! Maar soms wordt er weleens een klein beetje overdreven. Hopen dat deze mevrouw beter voor haar dieren zal zorgen!!
Aid en DB kennende..die nemen pas dieren in beslag als het bijna, of zelfs helemaal, te laat is. Dus ga er maar van uit dat hier wel vaker geen eten en drinken was.
Ben het helemaal met runningkawa eens. Voor de dierenbescherming hier in NL wat aan zaken MAG doen, en voordat iemand ook echt door de rechtbank een (voorwaardelijke) boete krijgt opgelegd gaat er echt wel wat meer aan vooraf. Dus 1 keertje geen hooi en water tussen de middag zal hier niet aan de orde zijn. Daarnaast lees ik ook dat de dieren onder de vlooien en luizen zaten, dat merk je als eigenaar echt wel op en daar is ook wat aan te doen, dus deze mevrouw zat in mijn ogen gewoon fout.
En honden die onder de vlooien zitten in de winter, die beesies komen pas weer in de warme lente
nou mooi niet he... Heb hier ook gewoon mijn kat weer moeten behandelen ook al is het winter, Als er maar 1 vlo op haar zit word ze kaal en idd kat werd kaal vacht gecheckt en er zat er weer 1..
de dieren kregen elke dag eten en drinken! De dieren zijn in beslag genomen op grond van koorts, de dieren zijn niet in de winter in beslag genomen, maar toen t bloedheet was.