Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:Er was gisteren inderdaad een dressuurwedstrijd in 't Zandt. Heb haar nog zien rijden.
Op de foto's zie ik dat het voordeurtje open is, zal het paard dan niet vastgestaan hebben in de trailer en er zo voor uitgegaan zijn?
't Zandt ligt vlak aan de N46, dus ze zijn nog maar net op weg geweest.
@helma, weet jij of ze ook bokt heeft? dan kan ze misschien zelf vertellen wat er is gebeurd.
Gelukkig is alles goed afgelopen.
annastasia schreef:Er was gisteren inderdaad een dressuurwedstrijd in 't Zandt. Heb haar nog zien rijden.
Op de foto's zie ik dat het voordeurtje open is, zal het paard dan niet vastgestaan hebben in de trailer en er zo voor uitgegaan zijn?
't Zandt ligt vlak aan de N46, dus ze zijn nog maar net op weg geweest.
@helma, weet jij of ze ook bokt heeft? dan kan ze misschien zelf vertellen wat er is gebeurd.
Gelukkig is alles goed afgelopen.
Jolliegirl schreef:tony, eerst zeg je wiel omhoog en dan wiel naar beneden, klopt niet helemaal.
saden schreef:Ik ken aar wel. Ze kwam inderdaad van de wedstrijd in `t Zandt.
Toen ze terug reden blokeerde de rem van de trailer. Ze zijn toen de berm in gerden en toen kwam de politie. Ze mochten daar niet staan. De auto stond toen vast. Daarom hebben ze het paard er afgehaald.
x_Marr schreef:Hahah inderdaad oversized
Dan is het paard incl. eigenaar, toch wel wat anders dan een paard, wat ej dan gaat denken dat hij los loopt
potverdikkie schreef:oke, dan houden we het erop dat ze paaseieren aan het zoekn waren! (sorry)