Only_Kiekie schreef:28 dagen vind IK niet genoeg
Ik ook niet.
Ik mis of een hogere celstraf of een fikse boete.
En het dieren-houd-verbod had van mij ook LEVENSLANG mogen zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Only_Kiekie schreef:28 dagen vind IK niet genoeg
Malibu_ schreef:ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhwat een rotvent.. opsluiten en laten voelen hoe het is om niet meer te ademen.
Iedereen weet toch dat een ongelukje in een klein hoekje zit.. en zeker bij n jaarling moet je uitkijken. Je gaat toch ok niet n halstertouw om je mond en neus binden.
love_nadesh schreef:En ik vind 28 dagen ook niet genoeg het is wel moord hoor en een paard is een edeldier dus moet zobieso wel een langere celstraf het liefst levenslang maarja de straffen van tegenwoordig is net niks!
Jonge_Monte schreef:28 dagen....... dat had 28 jaar moeten zijn
Citaat:Maar het is wel een beetje makkelijk om zo maar te roepen dat mensen langer de gevangenis in moeten, terwijl bij niemand het volledige verhaal kent...
Jonge_Monte schreef:Als mensen niet met dieren om kunnen gaan dan moeten ze er met hun jatten afblijven.
En het aan mensen over laten die het wel kunnen.
In geval van nood moet je altijd in kunnen grijpen, zelfpaniek hoort daar heel niet bij.
Dat is mijn instelling,
.
kekaro schreef:rare traditie !
Snoevie schreef:love_nadesh schreef:En ik vind 28 dagen ook niet genoeg het is wel moord hoor en een paard is een edeldier dus moet zobieso wel een langere celstraf het liefst levenslang maarja de straffen van tegenwoordig is net niks!
sorry hoor,maar dat het een edel dier is maakt toch niet uit,waarom moet hij alleen daarom een langere straf?
je kan ook overdrijven.
ik vind ook dat hij langer gestrafd moet,maar dat heeft niets met het edel zijn te maken.
je doet dit gewoon geen enkel dier aan,die kerel was knetter in zijn lege bovenkamer.
arm diertje!
hij zou helemaal geen dieren meer mogen houden zijn héle leven
Jonge_Monte schreef:Als mensen niet met dieren om kunnen gaan dan moeten ze er met hun jatten afblijven.
In geval van nood moet je altijd in kunnen grijpen, zelfpaniek hoort daar heel niet bij.
Dat is mijn instelling,
Een dier kopen voor de fun, en het dan die zelfde dag weer willen doorverkopen.
kom op zeg, het is geen pakje boter maar een levend wezen.
Helaas zijn er nog te veel die er wel zo over denken.
Snoevie schreef:Jonge_Monte schreef:Als mensen niet met dieren om kunnen gaan dan moeten ze er met hun jatten afblijven.
Dat is mijn instelling,
.
jij hebt vast ook altijd alles goed gedaan?en nooit een keer in paniek geraakt?
suleilitha schreef:Jammerlijk, jammerlijk, dat er tegenwoordig een zwaardere straf staat op de dood van een dier dan van een mens, waar gaat deze fiets wereld naar toe?
love_nadesh schreef:Snoevie schreef:
sorry hoor,maar dat het een edel dier is maakt toch niet uit,waarom moet hij alleen daarom een langere straf?
je kan ook overdrijven.
ik vind ook dat hij langer gestrafd moet,maar dat heeft niets met het edel zijn te maken.
je doet dit gewoon geen enkel dier aan,die kerel was knetter in zijn lege bovenkamer.
arm diertje!
hij zou helemaal geen dieren meer mogen houden zijn héle leven
Nou je hoort helemaal geen beest te verdrinken!