Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik denk bij de renbaan eerder aan louche-types in leren jackies
doom schreef:Citaat:Ik denk bij de renbaan eerder aan louche-types in leren jackies
Ja idd ikke ook
Ik denk bijv wel aan kakkers en hoedjes bij die paardensport met zo'n bal en stick!!
Duke schreef:Ik ben een keer op Duindigt geweest en het was een geweldige dag! Goed sfeertje, je kan al voor een paar euro een gokje wagen, lage entreeprijs. Ik vond het zeker leuk en wil deze zomer zeker nog een paar keer gaan kijken! Ik heb zelf al 12 jaar een draver, maar hoewel ik verder geen connecties met de drafsport heb en met mijn draver gewoon recreatief gereden heb, vind ik het prettig om eens te zien uit welk wereldje hij nu komt.
Ik ben geweest toen ook de Quaterraces werden gehouden (evenement waarbij westernruiters met quarters een kwart mijl races). Dit was een evenement wat tussen de races door werd georganiseerd. Heel vermakelijk!
@SaintAissa: ik wil graag wel van het aanbod voor een kijkje voor en achter de schermen gebruik maken! Ken zeker wel een aantal mensen bij elkaar krijgen die ook mee zouden willen.
imaudy schreef:Duke schreef:Ik ben een keer op Duindigt geweest en het was een geweldige dag! Goed sfeertje, je kan al voor een paar euro een gokje wagen, lage entreeprijs. Ik vond het zeker leuk en wil deze zomer zeker nog een paar keer gaan kijken! Ik heb zelf al 12 jaar een draver, maar hoewel ik verder geen connecties met de drafsport heb en met mijn draver gewoon recreatief gereden heb, vind ik het prettig om eens te zien uit welk wereldje hij nu komt.
Ik ben geweest toen ook de Quaterraces werden gehouden (evenement waarbij westernruiters met quarters een kwart mijl races). Dit was een evenement wat tussen de races door werd georganiseerd. Heel vermakelijk!
@SaintAissa: ik wil graag wel van het aanbod voor een kijkje voor en achter de schermen gebruik maken! Ken zeker wel een aantal mensen bij elkaar krijgen die ook mee zouden willen.
Met bv. Quaterraces of gangenwedstrijden voor ijslanders erbij zou ik ook veel eerder gaan kijken. Het zit daar prima en het is een mooie baan.
kyrkelover schreef:imaudy schreef:
Met bv. Quaterraces of gangenwedstrijden voor ijslanders erbij zou ik ook veel eerder gaan kijken. Het zit daar prima en het is een mooie baan.
en als er ponyrennen komen??
Die worden er namelijk dit jaar gehouden en op 18 mei ook met een koudbloedren.
kyrkelover schreef:deze wordt gehouden op 18 mei. de koersen beginnen dan om 13:30. Als alles door gaat worden dan tussen de koersen door 2 ponyrennen gehouden en 1 koudbloedren.
Hoe laat de ponyrennen en de koudbloed ren precies is weet ik niet want die worden tussen de gewone rennen door ingedeeld.
Michelle_Don schreef:Waar rook is is vuur. Al die verhalen komen ergens vandaan. En er wordt wel degelijk wat afgemept in die sport. En ook al is het dan maar 3 keer (toegestaan).....het ziet er niet uit.
Om de sport te promoten zouden ze zwepen moeten verbieden. In de dressuur zie je ook geen zwepen.