krijg het er gewoon koud van...het zal je gebeuren..lekker een ritje maken en dat het zo moet eindigen. sterkte voor de betrokkenen ...het lijkt me behoorlijk traumatisch om mee te maken eerlijk gezegd.
jeetje zeg, zo zie je maar weer, je denkt dat het een glad hard stuk is maar onder tussen en erg vervelend ongeluk, sterkte voor de eigen naar.
het strand is niet meer wat het was...... (hier spreekt oma....) vroeger reden we met onze groot gefokte shetlanders over het strand, en dat was nooit een probleem. Na de zandsuppleties kun je goed uitkijken op het strand en is voluit galoperen onverantwoord, dat kan echt niet meer (waar mee ik niet wil zeggen dat de berijdster van het gevallen paard dat wel deed). Er zijn echt hele slechte plekken die je pas laat ziet. uitkijken is de boodschap!!
wat een drama... verschrikkelijk voor de ruiter om dat mee te maken, en voor het paard ook, ik heb er geen woorden voor, vind het super erg. ik hoop dat de ruiter wel weer buiten durft te rijden, denk dat ze wel een bepaalde angst zal hebben nu voor bermen en andere onoverzichtelijke oppervlaktes...
als ik zo zie met die foto's er bij, denk ik aan mij eigen nachtmerrie. ik heb toen ook mijn paard die ik al 15 jaar had op het strand achter moeten laten. ik begrijp het verdriet die deze ruiter nu wel zal hebben. ik wens haar sterkte met het verwerken.
Wat een verschrikkelijk einde van wat een mooi ritje had moeten zijn. Ik hoop dat de DA snel ter plaatse was en het dier snel verlost werd uit haar lijden. Arme vrouw, om dan zonder je paard ergens te worden afgezet, wat onwerkelijk moet dat zijn.
Jee, wat een afschuwelijke nachtmerrie, ik krijg er buikpijn van. Heel veel sterkte voor de amazone!!!! Het wachten op de DA moet in zo'n stress-situatie dagenlang hebben geleken. Elke seconde lijkt een uur te duren. Maar gezien de locatie, vind ik een uur niet heel erg lang. Die DA moet ook ergens vandaan komen, een kliniek heeft geen calamiteiten-hutje op het strand.
Jeetje wat afschuwelijk zeg! Heel veel sterkte voor de eigenaresse! Daar ga je dan op zaterdag nietsvermoedend een fijne strandrit maken.. en dan eindigt het zo..