Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
terorita schreef:daniella74 schreef:Als Imke meedoet is het opeens een stuk aantrekkelijker om te gaan op donderdag.
You read my mind![]()
Raiza schreef:Leuk heel die positieve reakties en ik gun het Imke van harte. Vind het geweldig voor haar dat ze toch maar starten maar ik vraag me af of Patricia Callaghan ook een wildcard heeft gekregen.
Die heeft het in mijn ogen zeker zo goed verdiend als Imke.
Ik weet dat Imke beter rijdt en hoger kan eindigen dan Patricia, maar als iedereen die goed rijdt, maar geen selectiewedstrijden wil rijden (ongeacht de reden) het "verdient" om aan de finale te mogen deelnemen, wat is dan het doel van de selectiewedstrijden.
Kunnen alle toppers net zo goed geen selectiewedstrijden meer rijden.
Ik gun het Imke van harte, maar zou het ook reëel vinden als Patricia dan ook een wildcard krijgt.
Barco schreef:terecht dat ze een wildcard heeft gekregen! dit wordt mooie sport!
CGJ12 schreef:Barco schreef:terecht dat ze een wildcard heeft gekregen! dit wordt mooie sport!
Wildcard "gekregen"?
"Gekocht" bedoel je........
(of "gekregen" van paps.......)
Maar ze hoort er wel thuis.
vinos schreef:Hoe werkt dat dan, zijn die selecties maar voor noppes dan?
Raiza schreef:Leuk heel die positieve reakties en ik gun het Imke van harte. Vind het geweldig voor haar dat ze toch maar starten maar ik vraag me af of Patricia Callaghan ook een wildcard heeft gekregen.
Die heeft het in mijn ogen zeker zo goed verdiend als Imke.
Ik weet dat Imke beter rijdt en hoger kan eindigen dan Patricia, maar als iedereen die goed rijdt, maar geen selectiewedstrijden wil rijden (ongeacht de reden) het "verdient" om aan de finale te mogen deelnemen, wat is dan het doel van de selectiewedstrijden.
Kunnen alle toppers net zo goed geen selectiewedstrijden meer rijden.
Ik gun het Imke van harte, maar zou het ook reëel vinden als Patricia dan ook een wildcard krijgt.
horseyfries schreef:Ik vind de commentaar van "gekregen/gekocht" behoorlijk flauw. Laten we het eens andersom stellen: jullie zitten in de commissie die beslist wie de wildcard krijgt. Anky van Grunsven, Laurens van Lieren en Patricia Callaghan hebben zich al gepaatst. De wildcard is voor een combinatie uit het organiserende land. Wie heeft er volgens jullie dan meer recht op dan Imke? Zij is na Anky de tweede nederlandse op de wereldranglijst én heeft op de wereldbekerwedstrijden die ze reed als enige Anky benaderd.
Dus mijn vraag terug aan iedereen die deze keuze bekritiseert: wie hadden ze dan moeten sturen? Met onderbouwing graag!