Toestemming mestplaat en paardrijbak voor paardenpension

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Re: Toestemming mestplaat en paardrijbak voor paardenpension

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 11:33

Fidele schreef:
Aan deze kant liggen 6 buitenbakken en er zijn 7 stallen groter en kleiner, pensionstallen of niet. En dus ook 7 mest bakken/platen etc. We hebben allemaal wel eens last en/of profijt van onze buren, maar hoe zou dat in een gewone woonwijk zijn? Het is maar te hopen voor jullie buurman dat hij daar ooit hoeft te wonen, hij zou geen leven meer hebben met alle overlast! Extreme duivel

Jemig, waar is dat? Haha!
Ik zoek me een ongeluk naar stallen en jij noemt aan één weg 7 stuks Wow!

koerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 17:56

hoi Fidele,

Nee we hebben geen ruzie met het maiswinkeltje,is nl familie,maar één verder de dijk op!Nr 31

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 15:32

koerrie schreef:
hoi Fidele,

Nee we hebben geen ruzie met het maiswinkeltje,is nl familie,maar één verder de dijk op!Nr 31

Aha, ik dacht al!!!!! die ken ik niet, die van de andere kant bij jullie, zijn ook lid van onze vereniging en komen we ook tegen bij atletiek, die zijn aardig! Ja

Super vervelend want ik meen me te herrineren dat dit al jaren en jaren speelt toch?

Sterkte nog even, tot de uitspraak! En we horen het wel!

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 15:36

Jemig, waar is dat? Haha!
Ik zoek me een ongeluk naar stallen en jij noemt aan één weg 7 stuks Wow![/quote]

Aan de meerpolder in Zoetermeer, maar het zijn niet allemaal pensionstallen hoor! De enige nog actieve is die van Koerrie, verbeter me als het niet waar is Koerrie. Aan onze kant is het bijna allemaal voor privé gebruik. Zelf heb ik 10 jaar een stal gehad voor 5 pensionpaarden en 2 voor mezelf, inmiddels zijn we daarmee gestopt en hebben onze tuin, erf en stal weer voor onszelf! Haha!