Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Princess schreef:nog even en je mag buiten ook niet meer roken??
wat ik alleen niet begrijp is dat de overheid probeert iedereen te laten stoppen, maar op het moment dat dat gebeurt, lopen ze heel veel geld mis (denk aan alle acijns die ze vangen!!)
Princess schreef:nog even en je mag buiten ook niet meer roken??
wat ik alleen niet begrijp is dat de overheid probeert iedereen te laten stoppen, maar op het moment dat dat gebeurt, lopen ze heel veel geld mis (denk aan alle acijns die ze vangen!!)
manie schreef:Ik werk in een ziekenhuis en je wilt niet weten hoeveel COPD patienten hier draaideur-patienten worden genoemd. Sommige patienten liggen 3 weken hier, gaan een weekje naar huis om vervolgens weer voor 3 weken opgenomen te worden. En vrijwel allemaal (ex)rokers.
Welshcobfan schreef:Hoe was het ook alweer: 90 procent van de mensen met copd hebben het door het (mee)roken gekregen....
Dat is duur!
manie schreef:Welshcobfan schreef:Hoe was het ook alweer: 90 procent van de mensen met copd hebben het door het (mee)roken gekregen....
Dat is duur!Zo'n 300 euro per dag....
Cayenne schreef:manie schreef:Ik werk in een ziekenhuis en je wilt niet weten hoeveel COPD patienten hier draaideur-patienten worden genoemd. Sommige patienten liggen 3 weken hier, gaan een weekje naar huis om vervolgens weer voor 3 weken opgenomen te worden. En vrijwel allemaal (ex)rokers.
*COPD-patient steekt hand op*
en nee, ik heb nog nooit gerookt. En hoe kom ik er dan aan?
Juist ja, dankzij de rook van anderen die naast mij vrolijk de een na de andere zitten op te steken.
Daardoor heb ik de rest van mijn leven last van mijn luchtwegen!
Daarom ben ook ik reuzeblij met deze beslissing!
Suzanne37 schreef:Dan hoop ik alleen dat jullie ook niet beroerd zullen worden van de drank- en zweetlucht die dan zal overheersen.![]()
Overigens vind ik de rookverboden prima hoor!
Jenniferkent schreef:Ach al dat gezeik elk land loopt dat achterlijke Amerika na
Tzit allemaal tussen de oren sorry hoor
Jenniferkent schreef:Ach al dat gezeik elk land loopt dat achterlijke Amerika na
Tzit allemaal tussen de oren sorry hoor
MISTRAL94 schreef:Suzanne37 schreef:Dan hoop ik alleen dat jullie ook niet beroerd zullen worden van de drank- en zweetlucht die dan zal overheersen.![]()
Overigens vind ik de rookverboden prima hoor!
Mensen als jij zouden eens een dagje problemen met hun luchtwegen moeten hebben kijken of je dan nog van die kortzichtige reacties plaatst