Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
femiaans schreef:benangelique schreef:zo slecht staan ze er toch niet bij? staan wel meer paarden zo in nederland.
Van dit soort opmerkingen word ik toch zó verdrietig...
Arabesk schreef:Paar kuub zand erin op een gedeelte van het land, of een stuk betegelen en klaar is kees.
poekpoek schreef:Deze foto is gemaakt op een zonnige dag nu het beter weer is.
De foto had 2 weken eerder gemaakt moeten worden, de vijver die er achter ligt liep gewoon door in de wei.Citaat:En die van mij staan af en toe ook zo in de modder. anders hebben ze in de zomer ook geen weide als ik ze daar nu in doe...
dit is de wei (zomers en in de winter)!!!
Aldewereld schreef:Sorry hoor, maar paarden horen niet in de blub te staan. En voor de mensen die dit normaal vinden, die hebben wat gemist que kennis over de huishouding van paarden
benangelique schreef:zo slecht staan ze er toch niet bij? staan wel meer paarden zo in nederland.
shan schreef:benangelique schreef:zo slecht staan ze er toch niet bij? staan wel meer paarden zo in nederland.
Dit was de eerste reactie in dit topic.
Het gevaar van het hele natural gebeuren is dat men alles normaal vind zolang die dieren maar 24/7 buiten lopen, onder welke omstandigheden dan ook.
Want owee een paard op stal is dierenmishandeling, dit is er bij deze mensen gewoon ingestampt.
Kijk onder de naturals zitten net goed kenners als leken, dan bij de zg. 'normals'.
De leken bij de naturals zijn een probleem.
Vaak hebben ze hun eigen landje en het geloof predikt nu eenmaal: Een paard moet 24/7 buiten staan. Dus dat doen ze ook, wat er ook gebeurd.