het was wel even schrikken zeg.... zat echt te trillen in die auto...
het was ook niet bij de olde beth maar echt afslag doetinchem....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jen_ schreef:ik heb het dus gezien.... al nadat het gebeurd was maar denk zo rond een uur of 23:15 schat ik...politie was er wel maar nog niets opgeruimd... wij dachten een gewoon ongeluk.. totdat je er 3 langs de vangrail zag en 1 in de berm... dacht er ook nog een levend te zien staan in de berm maar volgens dit nieuwsbericht was dat schijnbaar niet zo
het was wel even schrikken zeg.... zat echt te trillen in die auto...
het was ook niet bij de olde beth maar echt afslag doetinchem....
Wanted2003 schreef:Vreselijk, woon zelf in Wehl. Ik denk haast wel te weten waar het gebeurd is. Maar op teletekst staat dat er 5 ontsnapt zijn, zou er 1 het overleefd hebben?
Tis vreselijk, voor pony's (die waarschijnlijk achter een slechte omheining stonden) en de bestuurders.
Esther_20 schreef:Afschuwelijk, als ik op tvgelderland de auto's bekijk wat zo'n shetje aan schade aan kan richten (oke 120 km p/u) maar wat blijft er in godsnaam van je over als je een groot paard op zo'n manier tegenkomt..helemaal niets ben ik bang!
Er is er inderdaad 1 ongedeerd gebleven en staat er ogenschijnlijk koel bij op de tvgelderlandbeelden....bah bah bah het zal je maar gebeuren...maar volgens mij trekt de A-18 beesten aan, er hebben al eens koeien op gelopen en dam-herten en nu weer deze smurfen!
What's next?
Citaat:misschien een les voor rijkswaterstaat/gemeente? Misschien een hekwerk langs de weg? Vangrail
runningkawa schreef:Citaat:misschien een les voor rijkswaterstaat/gemeente? Misschien een hekwerk langs de weg? Vangrail
Wat dacht je van dieren eigenaren die een deugelijke omheining moeten hebben?
runningkawa schreef:Citaat:misschien een les voor rijkswaterstaat/gemeente? Misschien een hekwerk langs de weg? Vangrail
Wat dacht je van dieren eigenaren die een deugelijke omheining moeten hebben?