Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sflj schreef:oliebol, mijn hobby kóst alleen maar geld!
Trouwens; 't is maar geschat he?
imke schreef:Ik doe iets niet goed!
Storm76 schreef:(en mijn ouders vroeger maar zeggen dat de paardensport niets verdient...)
sokje87 schreef:Michaella kraijeck is 48?
stomphorst schreef:Nou voor dit geld moet ze echt wel het een en ander voor doen, en dit kan ze alleen als ze een heel goed team om haar heen heeft en die doen dit ook niet voor niets. Wat denk je dat het kost om alles draaiende te houden dit geld staat echt niet op de bank hoor. Ik weet dat ze er ook het een en ander er voor op moet geven want ff een middagje met de kinderen op stap zit er echt niet in, ze is al blij als ze uit school even thee met ze kan drinken. En ze in bed stoppen is vaak ook via de telefoon een dikke knuffel geven. En als ze ergens een dag of 3 naartoe moet zijn de kinderen vaak ook niet mee. En gezellig met de hele familie kerst vieren zit er ook niet in misschien een middagje want dan is er weer 1 of ander iets waar ze aanwezig moet zijn. Maar dit neemt niet weg dat ze er lekker aan verdient maar ik denk dat ze daar later pas van kan gaan genieten, nu heeft ze echt nog veel te veel verplichtingen.
stomphorst schreef:...want ff een middagje met de kinderen op stap zit er echt niet in, ze is al blij als ze uit school even thee met ze kan drinken...
imke schreef:Ik doe iets niet goed!
casperrr schreef:
*valt van haar stoel*
*klimt erop*
*mond klapt open*damn..... dát is pas een bedrag!
SplashIsLief schreef:En dan nog zeggen dat er geen geld te verdienen is in de paarden