Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biepje schreef:De wonde onder de peesbeschermers zal er niet zonder reden zijn...
anneliesdj schreef:als het de nassau is waar ze het in het bericht over hebben, dan kan ie goed springen want ik heb hem bij ons op stal gezienvan medicatie tegen pijn gaat een paard niet ineens de sterren van de hemel springen. Een paard kan springen of kan het niet, daar verandert medicatie of sedatie niets aan.
Ik vraag me dus af of het wel hetzelfde paard is wat ze hebben zien springen en wat ze mee hebben genomen naar huis.
marquez1 schreef:Als het paard slecht springt omdat het ergens pijn heeft, en het krijgt pijnstillers, dan kan hij ineens weer heel goed springen (als hij dat voorheen zonder pijn ook heeft gedaan). Ook doet een kleine toevoeging in de peesbeschermers soms wonderen
marquez1 schreef:Biepje schreef:De wonde onder de peesbeschermers zal er niet zonder reden zijn...
dat dacht ik ook
henkb schreef:Dat is zo eenvoudig nog niet. Als ik een auto koop en twee weken later kom ik er geen kilometer mee met vooruit heb ik ook recht op teruggave. Dus inleveren die knol en geld terug of een gelijkwaardig paard als eerst werd voorgesteld.
vivana schreef:henkb schreef:Dat is zo eenvoudig nog niet. Als ik een auto koop en twee weken later kom ik er geen kilometer mee met vooruit heb ik ook recht op teruggave. Dus inleveren die knol en geld terug of een gelijkwaardig paard als eerst werd voorgesteld.
Je hebt geen verstand van auto's lees ik wel...hihihihi
_tulpje01_ schreef:mee eens maar uit wat ik hierboven lees heeft dit paard verschillende keuringen doorstaan zeker voor dit aankoop bedrag! ik ben het alleen niet eens over het stuk van het karakter paard, eurocommers heeft verschillende ruiters dus mocht het bij de een niet werken kan de ander er altijd nog opstappen toch?!