Politie zoekt getuigen bij het ongeluk in Den Haag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kuss

Re: Politie zoekt getuigen bij het ongeluk in Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:02

Ik sta ook op stal bij renza en de vrouw van het ongeluk. Het is gelukkig goed afgelopen maar wel vreselijk asociaal van de bestuurder van de auto. Het paard had enkel oppervlakkige wonden. Haar zoontje heeft nog een dag ter observatie in het ziekenhuis gelegen maar is ondertussen ook weer thuis. De 2 vriendjes van haar zoon zaten achterop de kar en hadden niets ernstigs. Enkel met de hond gaat het nog niet zo goed. Deze heeft ook klem gelegen onder de kar.

Maar het is toch belachelijk dat niemand te hulp is geschoten! Nadat het ongeluk is gebeurd heeft ze eerst het paard los moeten snijden uit het tuig, de kar overeind moeten krijgen en 3 kinderen met de ambulance mee moeten geven. Daarna ook nog het paard naar huis moeten rijden voordat ze naar het ziekenhuis kon. Doe dat maar na met een paar gebroken ribben en een gescheurde spier in je lies! Ik hoop echt dat ze de verantwoordelijke vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 20:08

Jeetje..dat is idd niet niks....
Te gek voor woorden

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 13:52

Mag hopen dat opoe gepakt wordt want dan is ze meteen dr rijbewijs kwijt (doorrijden na ongeval met gewonden). Lijkt me stug dat ze geen deuk heeft in dr auto en niks gemerkt heeft. Ongelofelijk zeg.
Hoop dat de slachtoffers er bovenop komen en dat het paard er niks ernstigs aan overhoud.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 14:53

Onbegrijpelijk dat mensen doorrijden/doorlopen als er zo iets gebeurd.
Maar ik snap ook niet helemaal dat je aangespannen de weg op gaat met 3 jonge kinderen, zonder extra volwassene. Dit ongeluk was ook gebeurd als er geen kinderen op de kar gezeten hadden en wel volwassenen, maar in je eentje kun je met een aanspanning niets beginnen als je pech krijgt of er is iets anders aan de hand. Wat natuurlijk niet weg neemt dat zowel de bestuurster van de auto als de wandelaar hulp hadden moeten verlenen.