Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Revanches schreef:Het is toch werkelijk verschrikkelijk...
Een idioot die je springparcours komt verstoren.
Gelukkig heeft Jury d'appèl een goede beslissing gemaakt. Dat Gerco iig zijn foutje tijdens de happening kwijtgescholden kreeg.
Achja...zo maakt Gerco nog eens iets mee.
Sundancer schreef:Ze kunnen niet eens een streaker pakken! Ze hadden hem zo met een hark onderuit kunnen halen.
daniella74 schreef:Welke berichten bedoel je? Ik mis denk ik iets.....
Showjumper schreef:daniella74 schreef:Welke berichten bedoel je? Ik mis denk ik iets.....
Dat van EG, HPM en Albert, zie het al helemaal voor me.
daniella74 schreef:Doe mij een lol, ik ga zo naar mijn bed.
DIe knieen krijg ik ook naar niet van mijn netvlies, net zo min als Ys die dressuurruiters overhoop rijdt en Sjef op een karretje met wapperende manen![]()
pluklief schreef:![]()
Het moet niet gekker worden
Maar idd wat was er gebeurt als dit tijdens anky's kuur was geweest ik zie het echt al helemaal voor me
daniella74 schreef:10 paar blote springknieen vrijdag met voetballen........ Rijlaarzen zijn toch een fantastische uitvinding om ogen te beschermen![]()
Geen Play-girl materiaal kan ik je vertellen met al die klutsknieen en spillepootjes
Pipo schreef:Ik zie een gemiste kans.Als die streaker werkelijk effect wilde hebben met zijn actie, dan had ie dit gisteren tijdens de kur van Anky moeten doen![]()
![]()
Ik zie een woedende Sjef, een jankende Wibi en een krijsende Anky achter de streaker aangaan![]()
![]()
![]()
![]()
Katja schreef:Pipo schreef:Ik zie een gemiste kans.Als die streaker werkelijk effect wilde hebben met zijn actie, dan had ie dit gisteren tijdens de kur van Anky moeten doen![]()
![]()
Ik zie een woedende Sjef, een jankende Wibi en een krijsende Anky achter de streaker aangaan![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig hebben we Indoor Brabant nog.