Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sparky10 schreef:wij hadden ook een weiland van de gemeente gepacht een aantal jaar terug ook wij mochten er niks niet bouwen , wel gedaan kregen we een brief dt dat per direct weggehaald moest worden ,
en de winter erna stond de dierenbescherming op de stoep je paarden kunnen nergens schuilen dit kan niet zo ,
pastel schreef:mooi voorbeeld over hoe gemeentes meewerken aan het welzijn van paarden
ikenindi schreef:pastel schreef:mooi voorbeeld over hoe gemeentes meewerken aan het welzijn van paarden
je kunt ook n grote boom planten als t puur om t welzijn van de paarden gaat. die van mij heeft ook geen schuilstal. stojd ze nooit in toen ze em had!
KiWiKo schreef:ben het met Arabesk eens........ wat voor een motief die man ook heeft om die paarden daar te laten lopen, maakt geen fluit uit........... alleen al het idee dat het niet kan omdat de gemeente dit tegenwerkt is bizar.
idd ophokken al dat spul, want tjees, er zal toch een schuilstal staan..........
Sparky10 schreef:tja vele paarden koeien schapen hebben niks geen schuilgelegenheid
marquez1 schreef:Kan die man het stalletje niet gewoon op wielen zetten? Ik heb altijd begrepen dat als iets op wielen staat je er geen vergunning voor hoeft aan te vragen.
RockyLover schreef:En ik hoorde juist op de radio dat er meer controle ging komen naar dat paarden op de juiste manier gehouden worden? Maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel van de gemeente, het is natuurlijk wel een soort van 'uitzichtversperring'.
marquez1 schreef:Kan die man het stalletje niet gewoon op wielen zetten? Ik heb altijd begrepen dat als iets op wielen staat je er geen vergunning voor hoeft aan te vragen.