Basic_ schreef:Dat inderdaad wel ja, maar viel me wel op dat de stang lekker los is![]()
Wel een onwijs gaaf paard!
Hmmm, ja dat klopt idd... Vreemd. Momentopname dan, hoop ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Basic_ schreef:Dat inderdaad wel ja, maar viel me wel op dat de stang lekker los is![]()
Wel een onwijs gaaf paard!
Eeef schreef:Cardy schreef:Er mooi beest die Uphill, alleen vind em niet fijn lopen op de foto hier boven...
eindelijk iemand die het ziet!!ik vind het echt een prachtig beest, maar hoe die der bij loopt vind ik echt afschuwelijk! heel veel mensen denk dat dit mooi is en goed, nou dus niet he!! helemaal inderdaad opgevouwen en ingetrokken! dat is ook helemaal niet fijn voor dat paard!! zielig vind ik dat!!
xxx
oversized schreef:Uphill is een heel fijn beest. Super karakter en gouden mondje. Op de foto kan je ook zien dat hij lekker aan het werk is en bij de les is. Hij let echt op em. Volgens mij kwam ze net uit de schouderbinnenwaarts en wendt de volte in. Ik zie niets zieligs aan dit paard zo. Kijk maar eens hoe zijn oren staan en de staart (die trouwens niet dun is hoor..) hangt mooi ontspannen af... Em veel succes
@asjemenou ik denk het dus wel...
saskiakefie schreef:goed van rubus b en danielle, ik krijg namelijkl les van haar:P
StemOpEm schreef:
oversized schreef:Thanx.... kan dr niet goed tegen dat men de mening weer eens direct klaar heeft. Zie jij er iets verkeerds aan dan?
![]()
Trouwens op een foto staat het beeld stil dus hoe kan iemand nu zeggen dat hij niet fijn looptZou dr een verborgen filmpje achter zitten
?
Cardy schreef:Op de foto loopt ie niet fijn, je kan zeggen wat je wilt. Misschien is het een moment opname, misschien niet. Geen idee, en heb het alleen over de foto gehad. Dus niet hoe het paard wel/niet loopt.