Zo, ben je een tijdje niet zo veel met appies bezig (ik) en dan lees je dit geweldige bericht! Ik weet nog wel dat je hem als veulen liet zien op de fora... je was toen al zo enorm trots. Ik vind het heel erg leuk om te lezen dat hij dit behaald heeft. Maar als ik het goed heb zijn dit ook hele nieuwe lijnen voor het nas toch? Dat is dan helemaal mooi!
Ik ben enorm benieuwd naar nakomelingen van je mannetje. Maar daar zullen we volgend jaar vast wel weer over lezen.
wat dit het veulen dat je destijds bij de veulenkeuring had verkocht? later heb je daar meen ik vanaf gezien... Dat blijkt nu een gouden zet te zijn geweest!
Dank jullie allemaal! Ja Malenka, ik was al zo trots op hem toen hij veulen was. Hij was toen al mijn droomveulen. En hij heeft inderdaad nieuwe lijnen voor de NAS. Lamento III en Kantje's Ronaldo zijn beide New Forest hengsten. Ook zeer goede sporthengsten, dus ook de verwachtingen onder het zadel in de toekomst zijn hooggespannen.
Liezel1, dat was inderdaad dit veulen. Die mensen hebben inmiddels ook een goedgekeurde hengst, en waren heel blij voor me.
Haha, dat weet ik nog niet! Volgens Astrid was hij deze week zo braaf, dat je er zo een zadel op kunt gooien en er mee weg kunt rijden. Kans is groot dat hij 1 van deze weken al licht ingereden wordt, zodat het voor het dekseizoen is gebeurd, en hij die periode zich op het dekken kan richten. Het is vroeg, maar aangezien een dekseizoen zwaar is, en hij wellicht moeilijker gaat worden bij het zien van al die lekkere merries, dat het verstandiger is om het eerder te doen.
wat dit het veulen dat je destijds bij de veulenkeuring had verkocht? later heb je daar meen ik vanaf gezien... Dat blijkt nu een gouden zet te zijn geweest!
dat verhaal heb ik toen ook gelezen, vond het nog zo moedig dat je hem toch wilde houden, en je gevoel zat dus erg goed