Paarden die iedere dag buiten gereden worden kunnen nog schrikken van een opwapperend blaadje, dus lijkt me voor een helikopter niet anders.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A_N_O_U_K schreef:Mensen, mijn paarden hebben ongeveer 200m van de landingsbaan van Schiphol gestaan.. als je daar dan in de zomer les had hoorde je ook niets.. en dat standaard om de twee minuten.. De eerste twee dagen schrikken de paarden van de vliegtuigen, die net zo veel herrie maken als helicopters, maar daarna hebben ze het niet eens meer door!
Vind het wel een beetje overdreven! Met lesgeven snap ik het nog, maar voor paarden in het land is het onzin!
nicci88 schreef:nou sorry hoor, maar mijn vriend werkte daar op die basis en ik heb gehoord hoe die vliegen. ik ben er zelf geweest. Het is echt niet zo dat die dingen de hele dag door aan één stuk vliegen hoor.
En daarbij, dat weet je ook voordat je daar een huis koopt.
nicci88 schreef:ze mogen helemaal niet vaak 's nachts vliegen als ik het goed heb. hier in Nederland mogen ze bijna niet nachtvliegen. daar moeten ze aanvragen voor doen
daarvoor gaan ze al extra naar america
nicci88 schreef:hier komen ook regelmatig F16's over hoor.
en het is niet zo dat ik helemaal niet weet waar ik het over heb. Daarbij wees blij dat ze er zijn. ze kunnen wel ooit een keer je hoofd redden.