Ik reed keertje langs een bejaard stel vraagt die man
"Kan jou pony ff drukje doen das goed voor mijn rozen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Haha
En wat zei je toen Tita
Ik druk wel ff op het druk knopje
Alsof het op commando kan
nickyu schreef:paarden horen NIET op de stoep , daar mogen ze niet komen
schaapjuh schreef:Mensen vergeten dat dieren van origine buiten horen te leven en dus ook buiten schijten. Dus belasting heffen omdat je dier buiten schijten slaat dus nergens op en die hondenbelasting mogen ze wat mij betreft ook meteen afschaffen. Hoezo discriminatie
sexy_back schreef:hahah ja idd... zelfs als je een klein kind van 3 dat heeeel nodig moet ff laat plassen in hey bos ben je al de klos...
kom op zeg een kind van 3!!
@cyntjegoed dat je ze aan een lijn doet, dat vind ik dus dé oplossing, maar dan roepen mensen weer dat een kat vrij hoort rond te lopen omdat dat van nature is... tja denk ik dan en een hond moet verplicht aan de lijn...
@foryourneeds: jij snapt misschien de overlast niet, maar ga eens rondvragen bij tuinliefhebbers, die dus veel bezig zijn in de tuin... die kunnen katten wel (........) want katten poepen dus niet in eigen tuin maar in die van de buurman/vrouw...
sexy_back schreef:@foryourneeds: jij snapt misschien de overlast niet, maar ga eens rondvragen bij tuinliefhebbers, die dus veel bezig zijn in de tuin... die kunnen katten wel (........) want katten poepen dus niet in eigen tuin maar in die van de buurman/vrouw...
Foryourneeds schreef:sexy_back schreef:@foryourneeds: jij snapt misschien de overlast niet, maar ga eens rondvragen bij tuinliefhebbers, die dus veel bezig zijn in de tuin... die kunnen katten wel (........) want katten poepen dus niet in eigen tuin maar in die van de buurman/vrouw...
op die manier kan ik er inderdaad inkomen dat die hobbytuinders er last van hebben.
maar je betaalt de belasting aan de gemeente. En wat doet de gemeente aan de kattenpoep in prive-tuintjes
Emilia schreef:Wat kost die hondenbelasting eigenlijk?