Idd vermakelijk. Heb bij Jack Spijkerman ook eens een stukje gezien over politiemannen achter 2 minishetten aan, 1 kon de pony niet houden en ging er overheen staan/opzitten maar dat duurde niet lang
wat een goede aktie,zeg . Sta je ook raar te kijken,als je dit ziet,haha. Vrees,dat ze idd nog even moeten leren,dat een shet zich niet laat tegenhouden door 1 lintje (of misschien waren er genoeg eetbare dingen in de buurt). (en dat je het met 1 man en een bak voer ook wel voor elkaar krijgt om m te vangen. Iedere agent en militair standaard een bak biks achter in de auto).
Oh echt ik woon daar in de buurt mijn tante woont in de dennenlaan haha ik ken de pony ook hij ontsnapt wel vaker Leuk om terug te lezen iig. (en nee het is niet de pony op de foto;))
haha. Dan sta je 's ochtends ook raar te kijken staat er ineens een shetlandpony voor je deur met een briefje eraan. Wij hebben ook een keer 's nachts politie aan de deur gehad met onze ontsnapte shetlandpony.
geweldig heb dit ook een keertje gehad. friesje was uitgebroken snachts buren hadde politie gebeld want hoorde vreemde geluiden. kompleet politieteam paard omsingelt allemaal met grote lichten erop en eigenaar van de manege uit zn bed gebeld om hem te vangen want ze durfde hem niet te pakken. man komt eraan touwtje om zn nek en loopt zo met em naar stal. heeft er schijnbaar ook erg geweldig uitgezien.