Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gesina schreef:mag ik alsjeblieft even 10 minuten met zo een vieze gestoorde alleen zijn,
daarna mogen jullie de restjes vertrappen![]()
![]()
Marjo_x schreef:het moet niet gekker worden..
Wie gaat nou in een dierentuin seks hebben met een pony??
kasparonda schreef:Ik heb altijd gezworen als ik zo'n beul eens betrap ergens aan een wei en of dat nou schapen, koeien, eenden of weet ik niet wat zijn, die gaat eraan.
Die breek ik alles, zieke mensen.
Maar hier dit land mag toch alles, als ze zo'n gek pakken wordt er een keer foei gezegd en dan laten ze zo'n randdebiel weer los.
Vasthouden en hetzelfde met zo'n persoon doen en vastbinden.
Wordt tijd dat ik in de politiek kom.
kasparonda schreef:Ik heb altijd gezworen als ik zo'n beul eens betrap ergens aan een wei en of dat nou schapen, koeien, eenden of weet ik niet wat zijn, die gaat eraan.
Die breek ik alles, zieke mensen.Maar hier dit land mag toch alles, als ze zo'n gek pakken wordt er een keer foei gezegd en dan laten ze zo'n randdebiel weer los.
Maar hier dit land mag toch alles, als ze zo'n gek pakken wordt er een keer foei gezegd en dan laten ze zo'n randdebiel weer los.
Jiill_ schreef:kasparonda schreef:Ik heb altijd gezworen als ik zo'n beul eens betrap ergens aan een wei en of dat nou schapen, koeien, eenden of weet ik niet wat zijn, die gaat eraan.
Idd ! hier ben ik het volledig mee eens ! Dan heb je mijn stem al!
miranda85 schreef:Wagelijk...
Ook ik moet niet zo iemand tegen komen... maak hem eigen handig af
@kasparonda: Ook mijn stem zal je dan hebben !!