Allejandro schreef:Jos1 schreef:Wat is er met dat andere paard gebeurdt dan, zo te lezen waren het er twee en toch weer eentje????
idd ??
rende een tuin in niksmismee..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Allejandro schreef:Jos1 schreef:Wat is er met dat andere paard gebeurdt dan, zo te lezen waren het er twee en toch weer eentje????
idd ??
rumay schreef:Oke ben ik met je eens gaat niet met een 2 span maar uit het artikel begreep ik dat het leerpaard ervandoor ging als eerst dus de mensen op de bok/kar niet opgelet.
En ik weet ook een hond is snel en kan er in ene zijn
horsevrouw schreef:rumay schreef:Oke ben ik met je eens gaat niet met een 2 span maar uit het artikel begreep ik dat het leerpaard ervandoor ging als eerst dus de mensen op de bok/kar niet opgelet.
En ik weet ook een hond is snel en kan er in ene zijn
als je eerst nou even het fijne er van uit zoekt (waar de hond bv vandaan kwam) achter van de berg af!!dan hoef je zulke stomme uitspraken niet te doen.. honden die bijten moetne aande lijn!! als je het hebt over honden training....maar a fijn de hond konden ze dus niet zien aankomen!! dus ze kondne die paardne helemaal niet op vorbereiden.. ik weet dat ze dat altijd wel zulle doen.. ben wel eens met ze mee gereden.. perfecte menner weet overal raad mee.. dus ja.. geschrokken zijn ze zeker maar met paard valt het wel mee..