Politie rijdt loslopend paard klem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horsevrouw

Re: Politie rijdt loslopend paard klem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:40

Allejandro schreef:
Jos1 schreef:
Wat is er met dat andere paard gebeurdt dan, zo te lezen waren het er twee en toch weer eentje????

idd ??

rende een tuin in niksmismee..

horsevrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 19:41

rumay schreef:
Oke ben ik met je eens gaat niet met een 2 span maar uit het artikel begreep ik dat het leerpaard ervandoor ging als eerst dus de mensen op de bok/kar niet opgelet.
En ik weet ook een hond is snel en kan er in ene zijn

als je eerst nou even het fijne er van uit zoekt (waar de hond bv vandaan kwam) achter van de berg af!!dan hoef je zulke stomme uitspraken niet te doen.. honden die bijten moetne aande lijn!! als je het hebt over honden training....maar a fijn de hond konden ze dus niet zien aankomen!! dus ze kondne die paardne helemaal niet op vorbereiden.. ik weet dat ze dat altijd wel zulle doen.. ben wel eens met ze mee gereden.. perfecte menner weet overal raad mee.. dus ja.. geschrokken zijn ze zeker maar met paard valt het wel mee..

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 11:44

horsevrouw schreef:
rumay schreef:
Oke ben ik met je eens gaat niet met een 2 span maar uit het artikel begreep ik dat het leerpaard ervandoor ging als eerst dus de mensen op de bok/kar niet opgelet.
En ik weet ook een hond is snel en kan er in ene zijn

als je eerst nou even het fijne er van uit zoekt (waar de hond bv vandaan kwam) achter van de berg af!!dan hoef je zulke stomme uitspraken niet te doen.. honden die bijten moetne aande lijn!! als je het hebt over honden training....maar a fijn de hond konden ze dus niet zien aankomen!! dus ze kondne die paardne helemaal niet op vorbereiden.. ik weet dat ze dat altijd wel zulle doen.. ben wel eens met ze mee gereden.. perfecte menner weet overal raad mee.. dus ja.. geschrokken zijn ze zeker maar met paard valt het wel mee..

Wat is er stom aan die uitspraak, als je een paard beleerd in het verkeer moet je voor de volle 100% je aandacht er bij houden.
En zoals Rumay al zegt een hond kan snel zijn en daar moet je op bedacht zijn. Een ongeluk zit in een klein hoekje (achter een klein bergje).
Dus laat dat soort opmerkingen als stomme uitspraken alsjeblieft weg, 't is de toon die de muziek maakt!

horsevrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 12:29

ik weet dat ze de volle andahct erbij hadden en ik wet.. dat als jou paard gebeten word.. ook al heb hem nog zo goed in de hand vast zou schrikken en er van weg wil(paardne zijn immers vluchtdieren) er staan twwe beetwondjes in achterbenen dus ja erg logisch dat ze schrikken als iedereen daar eerst naar vraagd , dan hoeven zulke uitspraken en misverstandne neit tot stand te komen. een klein bergj was het ook niet je kon niet eens zien of de mensne eraan kwamen en als die hond er dan opeens is.. ze reden ze aan de teugel langs die weg in stap en toch gingen ze er van door.. maar als je nooit meer buiten wilt rijden omdat je bang bent dat je ervan valt dan moet je gwoon gene paard houden , paarden ZIJN vluchtdieren dus je moet wel je aandadcht erbij houdne en dan geebueren soms nog vele ongelukken.. (terwijl je je aandacht ertog strak bij heb) dit is niet op jou betrokken maar toch. dus het was gewoon een samenloop van omstandigheden waar je niet berekend op kon zijn.. en hte zijn ruiterpaden waar je op rijdt .. dan pas je wel op maar die mensne van die hond moeten ook gewoon opletten vooral als ie over de berg sprint onder de kar door naar de benen van een paard.. dan let die hond dus niet echt goed op de baas en luistert dan ook niet goed als de baas dat weet dan moet hij hem vastlijnen vooral langs paardenpaden..ze wouden stilstaan zodat ze de hond konden pakken maar ja toen die beet .. dat was de druppel dat ze er vandoor gingen.. andre paard waniet gebeten. derde paard.. en die ging er dus ook niet van door..

EvillxBambii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 18:04

Vreselijk! Boos!

wolfram3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 21:30

een goede reactie van de politie.
Het leed was niet te overzien als de aanspanning de A27 was oplopen

wolfram3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 21:31

ze waren gelukkig niet aan aktie voeren

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 14:44

Ik wil er geen enorme discussie van maken het is en blijft vervelend en gelukkig is het voor de zoveelste keer goed afgelopen MAAR ik vind als ruiter/menner moet je ook je verantwoording ,en het is heel makkelijk te zeggen het zijn vluchtdieren.
Ja dat zijn het maar je kunt dat vluchtgedrag wel beperken als je het ze leert.