Meestal hebben we programma's die vaak alleen in NL te ontvangen zijn, maar nu zijn onze buren eens aan de buurt

Maar dit gaat nu nogal offtopic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:katiavl schreef:]
Zijn toch ook veel belgenik ben blij met dit voorpagina nieuws
![]()
Maar beste kliniek van belgiewie dat gezeg heeft, zal teveel in het glaasje gezien hebben
Maar wel een nederlandse site.
In de nederlandse krant komt ook geen belgisch nieuws op de voorpagina, of het moet wereld schokkend zijn zo ongeveer.
En al zeker niet gelinkt naar een programma wat niet op tv te volgen is
Sorry vind het raar...maar goed sinds de nieuwe indeling lijkt alles wel voorpagina nieuws...teveel kollometjes op elke dag te vullen...jammer...
Bluem schreef:Ik heb gekeken. Leek mij niet dat er veel kans op slagen was, misschien geschikt als fokmerrie, beestje had overduidelijk pijn.. Opereren zou niet mijn keuze zijn denk ik..
Flashiej schreef:tis er wel drie maal duurder dan ergens anders.. en ik ken mensn die met epaardje daar geweest zijn voor de benen, en is overleden aan een infectie daar:s Overal is er wel iets, maar kvindie kliniek te overdreven!!!
Romy18 schreef:Ik ken de kliniek niet uit eigen ervaring ook de dierenarts die op tv aan het werk is ken ik niet maar de dierenarts die de veulens aan het voeden was Miet van Roy ken ik wel en ik weet dat zij 1 van de betere als niet de beste dierenarts is op het gebied van veulens en ook alles voor de beestjes doet.
http://www.demorette.be/
Greetz
besita schreef:Romy18 schreef:Ik ken de kliniek niet uit eigen ervaring ook de dierenarts die op tv aan het werk is ken ik niet maar de dierenarts die de veulens aan het voeden was Miet van Roy ken ik wel en ik weet dat zij 1 van de betere als niet de beste dierenarts is op het gebied van veulens en ook alles voor de beestjes doet.
http://www.demorette.be/
Greetz
idd Miet is een toparts voor de veulens , zij heeft er ook alles aan gedaan om Fighter er door te halen
de Arts die je gisteren aan het werk zag is trouwens sinds gisteren aangenomen in Utrecht..ik ga hem als arts echt missen want de kliniek is voor mij bijna stapvoets te bereiken
Quirinake schreef:ik heb gewerkt in dierenkliniek de bosdreef in Moerbeke, dat is de kliniek die samenwerkt met dierenkliniek De Morette en dus de samenwerking ligt dicht bij elkaar en ook de manier van werken.
Er is weinig te zggen over de klinieken en zijn echt wel stuk voor stuk goede. In de zes maanden dat ik er gewerkt heb, zijn er weinig dieren die het niet gehaald hebben of niet genezen zijn. Moest er iets ernstigs met mijn paard aan de hand zijn, ging ik ook naar Moerbeke.