de eigenaar zal dan ook wel niet helemaal een eerlijk man zijn.. dat paarden hier de dupe van moeten zijn echt zwak om zoiets te doen, wees dan ook een man en vecht het gewoon mens op mens uit. Lekker makkelijk is dan zo
Cristina
Wat een Mafkezen die Maffiozo's !! Dat doe je toch niet zo maar ....even 20 renpaarden verbranden. Nou ja...maar hopen dat die mafkezen zelf ook zullen branden in de hel!
De politie in Italië is ook zo corrupt als ik weet niet wat, dus of je dit soort berichten als de waarheid kan lezen... Neemt niet weg dat het echt te triest voor woorden is dat zulke fetes over de rug van onschuldige dieren gaat.
Voor de maffia maakt het niet uit of het kinderen, volwassen mensen, honden of paarden zijn. De overheid druft er weinig aan te doen. Alles is zo corrupt als de pest..
In wat voor wereld leven wij eigenlijk als zulke mensen dit doen.. Ik vraag het me wel eens af...
Wees blij dat je er met je hoofd niet bij kan, want dan wordt het pas echt gevaarlijk!
Verschrikkelijk dit soort dingen! Echt gestoord!
Ik hoop dat ze al die brandstichters ook in brand steken! WELKE IDIOOT laat nou paarden (of wat voor een dieren dan ook) om het leven komen door menselijke problemen/fouten! Dan moet je toch wel erg ziek in je hoofd zijn!