Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Insider schreef:Dit zelfde kind zit nu op Da Vincy die voorheen in het A-kader zat. Regelmatig worden scores van nog geen 60% behaald.
Je kunt je afvragen of het wel echt aan de pony lag of dat het kind gewoon niet goed genoeg kan rijden.
Maar dat laatste zien de meeste ouders niet in.
Als ze zo verstandig waren geweest om bij Coby te blijven trainen voor een periode dan hadden ze kunnen zien of het inderdaad een goede combinatie had kunnen worden.
valiantS schreef:Daarom ga je dus naar een profhandelaar omdat zij wel kunnen oordelen of de pony
bij de aankomende ruiter past .
Verkoper is verplicht zich daarin te verdiepen , dus als de pony te veel mans is voor de ruiter
dan is dat een inschattingsfout van de verkoper.
Dan heeft de koper het recht de koop te ontbinden
De koper heeft de plicht de pony te keuren voor aankoop mits dat ddor verkoper
nog niet gedaan is.
Vind het alleen niet terecht dat Tara hier zo onderuit gehaald wordt en alle vooroordelen
kloppen dus van geen kant!!
runningkawa schreef:Ook een prof handelaar kan dat niet altijd zien.
Zoals eerder gezegt, vaak gaat het in het begin wel goed.
Pas later krijgt het paard door dat hij dingen kan flikken...maar dan is hij al verkocht
En dat is iets wat ik dus ook meerdere malen met eigen ogen heb gezien.
Niemand heeft daar schuld aan vind ik.
De ruiter niet, maar ook de verkoper niet. En ik vind dan dat de koper pech heeft, dat heb je nu eenmaal als je met dieren omgaat en ze koopt
Cayenne schreef:De Hoefslag van 11 oktober is het geloof ik.
Ik heb hem wel, maar geen scanner, en volgens mij heb ik het blad uitgeleend.
valiantS schreef:Daarom ga je dus naar een profhandelaar omdat zij wel kunnen oordelen of de pony
bij de aankomende ruiter past .
Verkoper is verplicht zich daarin te verdiepen , dus als de pony te veel mans is voor de ruiter
dan is dat een inschattingsfout van de verkoper.Dan heeft de koper het recht de koop te ontbinden
De koper heeft de plicht de pony te keuren voor aankoop mits dat ddor verkoper
nog niet gedaan is.
Vind het alleen niet terecht dat Tara hier zo onderuit gehaald wordt en alle vooroordelen
kloppen dus van geen kant!!
Suzanne F. schreef:Ja dat zou mooi zijn, wel de 20.000 terug maar de pony houden?
Dat zal toch wel niet?
Insider schreef:Als ze zo verstandig waren geweest om bij Coby te blijven trainen voor een periode dan hadden ze kunnen zien of het inderdaad een goede combinatie had kunnen worden.
Yamcha schreef:Rare mensen, die kopers.
Als Coby uitgebreid advies geeft, en die mensen volgen het niet op... is het echt hun eigen probleem...
Belachelijk dit...
En zonde van die pony. Dat ze haar niet terug willen doen, snap ik ook niet, denk niet dat paarden op Stal van Baalen een slecht leven hebben, hoor...
Als ze het niet eens waren met de trainingmethode van Coby, hadden ze sowieso niet via haar een pony moeten zoeken...