Cowgirltjuh schreef:In de intermediare had philip jorissen voor mij ook een super proef gereden.
Die vond ik er ook heel goed uitzien!
Lekker lichvoetig beestje, en de muziek paste er perfect bij!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowgirltjuh schreef:In de intermediare had philip jorissen voor mij ook een super proef gereden.
horseyfries schreef:Ben het met je eens, wil alleen nog wel even kwijt dat de serie om de pas van Spahn waar idd wat foutjes in zaten, nog wel opnieuw is gedaan, zonder fouten, kaarsrecht op de middellijn!
Citaat:Anky had verzet en werd overgewaardeerd door dat Japanse jurylid, alle anderen hadden haar op de tweede plaats. Die jappaner zag gewoon de naam "Anky" staan - wellicht de enige die hij kent van hier - en gaf onterecht te hoge punten.
Teigetje schreef:Anky wint nagenoeg altijd in Mechelen.
Teigetje schreef:Ik maal er al niet meer om wie er wint, ben geen Ankyfan, ook geen Imkefan, geen Laurensfan en zelfs geen Devroefan. Vorig jaar enorm genoten van de proef van een oudere Fransman (uit de school van Saumur bleek achteraf of was het Le Cadre Noir, dat weet ik dus niet meer juist) die op een grote vos reed en de hele proef zijn stangteugel had doorhangen. Dit jaar genoten van de Spaanse schimmelhengst en van het tintelende drafwerk van het prachtige paard van Philippe Jorissen.
pasi schreef:Die Fransman van vorig jaar kan ik me ook nog goed herinneren. Dat paard deed toen alles zo braaf en netjes. Liep niet heel spectaculair maar alles zag er inderdaad zo fijn uit.
pasi schreef:Die Le Beau van Philip Jorissen wil ik ook wel op stal ja! Of de Ferro van Domingo. Wat een paarden zeg!
horseyfries schreef:pasi schreef:Die Le Beau van Philip Jorissen wil ik ook wel op stal ja! Of de Ferro van Domingo. Wat een paarden zeg!
De Ferro heeft een te slechte stap, en als hij geen passage rijdt ook maar een heel gewone draf. Alleen de galop is spectaculair goed, maar in mijn ogen dus geen vergelijking met het paard van Philippe Jorissen.
Teigetje schreef:Stond geen afstamming van het paard bij op de startlijsten, spijtig, het heet Mr President als ik me goed herinner.
ZKD schreef:Teigetje schreef:Stond geen afstamming van het paard bij op de startlijsten, spijtig, het heet Mr President als ik me goed herinner.
Mr President is in Ierland gefokt; vader is een onbekende Gelderlander x Hackney hengst, moeder Nederlands Warmbloed.