Matige start voor Van Lieren in Mechelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zesiram

Re: Matige start voor Van Lieren in Mechelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:37

Maar met Rubiquil was er natuurlijk wel een heel andere uitgangssituatie. Toen heeft zijn vader ( of in ieder geval bij hun op stal )er nog veel meer aan gedaan, dat paard had al meer gezien. Ik weet het ook niet hoor, waar het dan aan ligt. Maar het valt inderdaad wel op.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 17:39

Ollright heeft ie min of meer zelf opgeleidt, dus dat kun je niet vergelijken vind ik. Bovendien heb je op dat nivo denk ik sowieso wel de X-factor, anders kom je er niet.
Ik bedoel, zonder het allerlaatste aan doorzettingsvermogen kun je uberhaupt al niet op dat nivo meekomen, dus wat dat betreft denk ik dat hij wel goed bezig is.
Ik denk dat het vanzelf wel komt. Hij is nog jong, dus hij heeft alle tijd Lachen

Robsi_Vigaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:40

Ja zijn carriere gaat inderdaad erg snel en hij moet toch echt nu routine opbouwen. Hij rijd verder wel top Knipoog

Ik vind het wel jammer dat hij elke keer smoesje heeft als het een keer minder gaat. Nu ook de onrust, maar hij kan zich beter afvragen wat HIJ er aan gedaan heeft om die proef toch te laten lukken.

Ik denk dat hij het meer bij zichelf moet zoeken dan de omgeving steeds de schuld te geven.

Dit is ook niet aanvallend bedoeld hoor Knipoog want vind het gewoon een ruiter die bij de top hoort. Cool

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:44

Cayenne schreef:
Ollright heeft ie min of meer zelf opgeleidt, dus dat kun je niet vergelijken vind ik. Bovendien heb je op dat nivo denk ik sowieso wel de X-factor, anders kom je er niet.
Ik bedoel, zonder het allerlaatste aan doorzettingsvermogen kun je uberhaupt al niet op dat nivo meekomen, dus wat dat betreft denk ik dat hij wel goed bezig is.
Ik denk dat het vanzelf wel komt. Hij is nog jong, dus hij heeft alle tijd Lachen

Ik bedoelde er mee dat allerlaatste stukje karakter/mentaliteit. Ik denk niet dat je de X-faktor nodig hebt om GP te rijden, in het verleden hebben mensen in de kaders gezeten die dat ook niet hadden maar bijzonder leuk konden meekomen. Ik denk dat Laurens er ook niet van uit moet gaan dat hij in China belandt. De dames staan buiten kijf maar voor plek 3 en 4 zijn er gewoon echt goede combinaties in de race.

Beide paarden heeft pa een stevige vinger in de opleidings-pap gehad neem dat maar van mij aan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 17:47

Ik denk eigenlijk wel dat Laurens naar China gaat. Als je ziet hoe Sjef hem inzet voor de grote concoursen en het team, dan zie je toch wel aan de regelmaat en de planning dat Sjef hem wel degelijk op het oog heeft.
Hij liet trouwens pas geleden nog weten dat Imke, Anky en Laurens eigenlijk wel zeker kunnen zijn van een plaats.
Maar dan zal ie nog wel flink aan de slag moeten om Ollright Hong Kong-proof te krijgen.

Vandaag is hij trouwens op een derde plaats geeindigd in de kur.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:51

daniella74 schreef:
Beide paarden heeft pa een stevige vinger in de opleidings-pap gehad neem dat maar van mij aan.

Dat geloof ik ook wel. Maar Rubiquil was al een eind verder toen Laurens er mee ging rijden. Ik kan me nog herinneren dat Laurens nog M1 reed met Cyrain, en dat Erica al Z2 kampioen werd met Rubiquil ( die toen trouwens ook nog maar 5 was ). Ik denk dat hij zeker wel op de shortlist staat voor Hong Kong, idd gezien hoe hij wordt ingezet op grote concoursen. Het is te hopen dat het daar een beetje rustig is Knipoog

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 18:05

Dat is waar maar na de Z2 begint het echte werk pas. ik vind het heel moeilijk om verder een oordeel te vellen maar Sjef heeft nog werk zat aan deze combinatie. 3e is trouwens helemaal niet verkeerd