We hebben niet voor niets scheppen en kruiwagens uitgevonden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wauweltje schreef:Ik was er ook als toeschouwer. Natuurlijk waren wij teleurgesteld maar ik vond het enorm triest voor alle mensen die mee zouden doen. Weken lang van voorbereiding door deze deelnemers en wat te denken van de Ijslanders uit Drenthe. Zeer triest!
Ik heb nog wel even snel de combinaties bekekenen en wat foto´s gemaakt.
Het lijkt mij dat als je een hele school kinderen op het ijs los laat, dat het ijs daarvan meer beschadigd raakt dan dit paardenevenement. Denk eens aan het vuil dat mensen met zich meenemen. Bovendien zijn gedeeltes van het dak open en het lijkt mij dat daardoor ook zand op de baan komt. Als ze dat kunnen weghalen, dan moet een beetje paardenmest dat meteen wordt weggehaald toch ook wel mogelijk zijn.
Zeer knullig. En weer het bewijs dat de paardensector toch in een moeilijke hoek zit, waar door onbegrip de paardenliefhebbers toch keer op keer weer het slachtoffer van zijn. Iedereen mag zijn hobby uitvoeren maar als je wat met een paard doet, dan schijn je velen in Nederland tegen je te hebben.
Jammer en aan ons, paardenliefhebbers, de taak om het tegendeel te bewijzen.
Jenbuc schreef:'t Zou mij niet verbazen als het nu "ergens anders" is dan op de baan in Hoorn.Maandagavond 17 maart 2008 ”Arren on Ice” een wervelende show met paarden. Nadere berichtgeving volgt nog.....