Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
splash1999 schreef:vreselijk zal het worden als het hierkomt.verschil tussen paard en koe. bij koeien heeft een baas 100 koeien bij paarden is het bijna een op een. Volgens mij zijn er best veel boeren geweest die het probeerde tegen te houden hoor.
splash1999 schreef:vreselijk zal het worden als het hierkomt.verschil tussen paard en koe. bij koeien heeft een baas 100 koeien bij paarden is het bijna een op een. Volgens mij zijn er best veel boeren geweest die het probeerde tegen te houden hoor.
katiavl schreef:splash1999 schreef:vreselijk zal het worden als het hierkomt.verschil tussen paard en koe. bij koeien heeft een baas 100 koeien bij paarden is het bijna een op een. Volgens mij zijn er best veel boeren geweest die het probeerde tegen te houden hoor.
Tuurlijk, denk alle boeren. Maar uiteindelijk als ze komen, dan kun je het niet tegenhouden hoor of je er nu met een hark staat of niet. Heb je nog een lekkere boete bij
klien schreef:Hoe doe je zoiets, zou een massale handtekeningen actie vanuit bokt iets uithalen bij het ministerie van landbouw?
klien schreef:Dus Anya, jij denkt dat we moeten gaan strijden voor het legaliseren van het vaccin en daar niet te lang mee moeten wachten?
Hoe doe je zoiets, zou een massale handtekeningen actie vanuit bokt iets uithalen bij het ministerie van landbouw?
Citaat:Tegen Afrikaanse Paardenpest bestaat een vaccin, maar dat mag alleen bij een uitbraak worden toegepast. Sterker nog: bij een uitbraak is noodvaccinatie verplicht.
Citaat:De symptomen van Afrikaanse Paardenpest zijn koorts, zweten, energiegebrek en overdreven speekselen. De incubatietijd is ongeveer 7-14 dagen. Een geïnfecteerd, op het oog gezond paard, kan binnen vier uur overlijden.