Itsmy1987 schreef:dadelijk gaan ze nog fokken met gekloonde dieren. moet er niet aan denken !!!
topic gelezen misschien? Staat in de titel namelijk dat het eerste gekloonde paard nu drachtig is dus ja.... ze gaan ermee fokken hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Itsmy1987 schreef:dadelijk gaan ze nog fokken met gekloonde dieren. moet er niet aan denken !!!
piezze schreef:Itsmy1987 schreef:dadelijk gaan ze nog fokken met gekloonde dieren. moet er niet aan denken !!!
topic gelezen misschien? Staat in de titel namelijk dat het eerste gekloonde paard nu drachtig is dus ja.... ze gaan ermee fokken hoor.
CoriienRN schreef:ik zou die van mij wel gekloont willen hebben
Paljassofie schreef:Aangezien je bij klonen een paard al opzadelt met verouderd en dus versleten DNA kan het dan helemaal niet goed zijn daar nog mee te fokken... Klonen van cellen voor onderzoek naar ziektes geen probleem, maar met het leven van dieren spelen
Flowerpull schreef:Paljassofie schreef:Aangezien je bij klonen een paard al opzadelt met verouderd en dus versleten DNA kan het dan helemaal niet goed zijn daar nog mee te fokken... Klonen van cellen voor onderzoek naar ziektes geen probleem, maar met het leven van dieren spelen
Dat hoeft helemaal niet hoor, als je een jong paard kloont, is het géén versleten DNA. Ik vind het trouwens ook echt gee ngoed idee hoor, krijg er de bibbers van