Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Jeetje, wat een ellendeen sterkte aan alle betrokkenen.
Ik moet eerlijk zeggen als ik '19-jarige bestuurster van auto met trailer' zie staan... dat ik wel even op mijn achterhoofd krabbel. Zal nu wel heel bokt over me heen krijgen, maar 19 jaar en al B + E rijbewijs? Ze heeft hooguit een jaartje autorij-ervaring. Het duurt zeker 2 jaar na het behalen van je rijbewijs dat je kan zeggen dat je een volleerd autobestuurder bent met genoeg verkeersinzicht (m'n oom is eigenaar van autorijschool en daar heb ik deze 'wijsheid' vandaan). Maar al met 19 achter het stuur kruipen met trailer erachter... ik vind het vroeg. Zelf ben ik geen voorstander van op zo'n leeftijd al met zulk materieel de weg op gaan.
Duke schreef:Zoals ik al dacht: alle miepjes van 19 met E melden zich dat dit helemaal niet zo hoeft te zijn.
Ik blijf bij mijn mening: mensen met minder dan een jaar autorij-ervaring (hoeft niet persé iemand van 19 te zijn), is imo niet capabel genoeg om al genoeg inzicht te hebben om met een trailer met paard de weg op te gaan. Punt!
Helma_Amber schreef:Jij hoeft niet zo arrogant te reageren met je miepjes
Ik vind dat zo'n onnozele opmerking!!
Helma_Amber schreef:Ik heb ook verder geen zin meer om offtopic in dit topic te gaan. Het is voor de betrokkenen erg genoeg dat dit gebeurt is en helaas zijn er mensen die het nodig vinden om vooroordelen uit te roepen terwijl zij niet weten waar ze over praten...