We waren er geen van allen bij dus kunnen ook moeilijk een oordeel vormen over de toedracht en of er wel goed gehandeld is door de bestuurders e.d.
De politie zal het vast wel onderzoeken..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0ojannekeo0 schreef:Lizz schreef:Zo dat is schrikken zeg, zeker met paarden achterin.
Wie zet zijn auto ook zonder lichten of driehoek zomaar neer? Maar waarschijnlijk heeft hij wel aan de kant gestaan neem ik aan?? En dan kan je ook denken dat de bestuurder (van anky haar vrachtauto) niet goed op de baan heeft gereden toch?
Ik denk dat je niet zo snel moet oordelen.
Jo weet heel goed dat hij een kapitaal bestuurd en bij heeft en let echt wel goed op.
Mij lijkt het echt een pech ongeval.
Jellie schreef:Een ongeluk zit idd in een klein hoekje. Gelukkig is t goed afgelopen.. en dat is het belangrijkste
We waren er geen van allen bij dus kunnen ook moeilijk een oordeel vormen over de toedracht en of er wel goed gehandeld is door de bestuurders e.d.
De politie zal het vast wel onderzoeken..
Maanling schreef:Dan duw je die toch aan de kant. Je gaat toch geen onverlichte auto op een snelweg laten staan?
Cayenne schreef:Op een onverlichte snelweg om 2 uur snachts zie je natuurlijk helemaal niets, en dan vooral nog met een lange remweg van een vrachtwagen kun je niet makkelijk uitwijken.
Het zal wel een beste klap geweest zijn. Gelukkig is er niemand gewond geraakt!
Cayenne schreef:Op een onverlichte snelweg om 2 uur snachts zie je natuurlijk helemaal niets, en dan vooral nog met een lange remweg van een vrachtwagen kun je niet makkelijk uitwijken.!