japielover schreef:bij mij rijd er nu een vos... dus maar als anky nog moet dan ga ik gewoon thuis blijven tot ze geweest is..
*grinnikt* ik denk dat er bij iedereen nu een vos rijd

Die kan wel strekken zeg...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
japielover schreef:bij mij rijd er nu een vos... dus maar als anky nog moet dan ga ik gewoon thuis blijven tot ze geweest is..
Vjestagirl schreef:japielover schreef:bij mij rijd er nu een vos... dus maar als anky nog moet dan ga ik gewoon thuis blijven tot ze geweest is..
*grinnikt* ik denk dat er bij iedereen nu een vos rijd
Die kan wel strekken zeg...
japielover schreef:ja idd:P maar soms is bij ons de teliviesi minder ver zeg maar als bij andere:P dus mis liep ik vlink 8ter... gelukkig niet en moet ze nog![]()
Cayenne schreef:japielover schreef:ja idd:P maar soms is bij ons de teliviesi minder ver zeg maar als bij andere:P dus mis liep ik vlink 8ter... gelukkig niet en moet ze nog![]()
Wat zeg je?
Misschien de volgende keer gewoon normaal Nederlands typen?
Cayenne schreef:japielover schreef:ja idd:P maar soms is bij ons de teliviesi minder ver zeg maar als bij andere:P dus mis liep ik vlink 8ter... gelukkig niet en moet ze nog![]()
Wat zeg je?
Misschien de volgende keer gewoon normaal Nederlands typen?
Vjestagirl schreef:jaaaaaaaaaaaaaa ze is volgende!
Vjestagirl schreef:jaaaaaaaaaaaaaa ze is volgende!
Vjestagirl schreef:heel mooi....
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat ze haar hand heel erg veel gebruikt. Moet natuurlijk, maar als je dit vergelijkt met Athene dan vind ik dat ze wel sterker word...