Joki schreef:Mag ik opmerken dat over het Duitse nationalisme wordt geklaagd terwijl dit artikel ook niet bepaald objectief is qua woordkeuze
maar zij zijn begonnen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joki schreef:Mag ik opmerken dat over het Duitse nationalisme wordt geklaagd terwijl dit artikel ook niet bepaald objectief is qua woordkeuze
Kafue schreef:Verder reed ze pas in 2005 de lichte tour en heeft verminderde ervaring met dit paard.
Aimee schreef:Aangezien ze zelf geen taktmatige piaffe/passage laat zien, traint ze zelf dus ook niet correct
Dan kan ze wel commentaar hebben op de andere deelnemers. Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Vraag eens of je ergens een keer een GP paard kunt rijden, Kafue. Die kan namelijk de oefeningen simpelweg niet uitvoeren als hij niet taktmatig, met aanleuning, recht gericht, ontspannen en verzameld gaat.
Kafue schreef:<daarom ook worden de oefeningen niet fatsoenlijk uitgevoerd. <En nee ik hoef niet ergens een keer een GP paard te rijden geen behoefte aan. Al eens beleefd en gelukkig een goed gereden krachtpatser die alle oefeningen super beheersde en ja was heel erg moeilijk na te rijden.
>En als je meent dat monica niet goed traint mmmm dan vraag maar eens wat mensen uit de oude doos wat theodorescu betekend heeft in de klassieke dressuur. In de zelde rij kun je klimke, stecken plaatsen.
Maar vertel eens Aimee heb je zelf ook de ervaring mogen meemaken om een goed gereden paard te rijden?