'Ophouden met spelen voor detective'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re: 'Ophouden met spelen voor detective'

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:28

De buren van een vriend van mij waren ook van die idiote klagers. Ze hadden zo'n last van de paarden want die hinnikten de hele dag (het waren geen hengsten). Clown

Kwam de gemeente langs met een geluidsniveau meter, maar ja die paarden hielden hun mond, dus er viel weinig te meten ROFL

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 20:04

[quote="Arabesk"]De buren van een vriend van mij waren ook van die idiote klagers. Ze hadden zo'n last van de paarden want die hinnikten de hele dag (het waren geen hengsten). Clown

Kwam de gemeente langs met een geluidsniveau meter, maar ja die paarden hielden hun mond, dus er viel weinig te meten ROFL[/quote]

Soms zou je ze met liefde achter het behang plakken maar soms hebben ze echt hun goede momenten. Jammer maar helaas voor de buren Haha!

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 00:47

Last van paardengetrappel en breed uitzwenkende trailers? Je moet maar ergens last van hebben zeg, volgens mij kan je dan beter op de Noordpool ofzo gaan wonen, daar is het wel rustig Duivel .op wat passerende ijsberen na dan.
Je zal maar van die buren hebben die je het licht in de ogen niet gunnen zeg Hamer .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 01:38

Sjonge jonge zeg, wat triest.
Die mensen wonen daar al zeker 4 jaar ( als het niet langer is ) en zoals Bojangles ook al zei, veel ruimte hebben ze niet. Beetje vreemd dat er nu 'ineens' overlast is Scheve mond
Volgens mij hebben ze ook maar 4 boxen en een 'enorme oprit' ? Kom op zeg, de Fam. Lenstra heeft zelf een grotere oprit Clown
En een paardenbedrijf, laat me niet lachen. Ja, de dochter rijd soms jonge paarden aan en verkoopt wel eens wat. So what, dat maakt je nog geen handelsstal en mijns inziens zijn ze daar ook absoluut niet op uit.

En dat ze trouwens dat paardengetrappel kunnen horen, met de A28 die erlangs raast Haha!

Kortom, triest en ziekelijk laag gedrag van de overburen. D'r zal ze ongetwijfeld iets dwars zitten( al dan niet gegrond ), anders ga je niet zo doen, maar zeg dan wat er werkelijk aan de hand is en ga niet zo beginnen.