Goede actie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:schrikdraad kan anders ook behoorlijk snijden en kunnen ze ook in verstrikt raken hoor
maar goed... gelukkig heeft pony er nisk aan overgehouden en hebben deze meiden het gezien en hebben ze juist gehandeld
ladolcevita schreef:we roepen allemaal BOE bij prikkeldraad. Maar heeft er iemand wel eens een paard gezien wat een dag in schrikdraad heeft vast gelegen? Dus met stroom er nog op? Misschien zijn de vleeswonden minder erg maar de tik die dat dier heeft overgehouden vergeet ik nooit meer. Eigenlijk zijn alle omheiningen gevaarlijk. Een hard houten hek dan.... Niet meer als je iemand kent wiens merrie van de pijn dood neer viel na het breken van haar pelvis. Sloten dan maar?? Nee want dan krijg ik het hele forum weer over me heen omdat men het zielig vind dat ze er wel eens invallen.
Kortom; geen omheining meer, veels te gevaarlijk!! Vanaf morgen laten we ze gewoon allemaal los lopen en zien we wel waar het schip strand.![]()
![]()
ladolcevita schreef:we roepen allemaal BOE bij prikkeldraad. Maar heeft er iemand wel eens een paard gezien wat een dag in schrikdraad heeft vast gelegen? Dus met stroom er nog op? Misschien zijn de vleeswonden minder erg maar de tik die dat dier heeft overgehouden vergeet ik nooit meer. Eigenlijk zijn alle omheiningen gevaarlijk. Een hard houten hek dan.... Niet meer als je iemand kent wiens merrie van de pijn dood neer viel na het breken van haar pelvis. Sloten dan maar?? Nee want dan krijg ik het hele forum weer over me heen omdat men het zielig vind dat ze er wel eens invallen.
Kortom; geen omheining meer, veels te gevaarlijk!! Vanaf morgen laten we ze gewoon allemaal los lopen en zien we wel waar het schip strand.![]()
![]()
carolalisa schreef:ladolcevita schreef:we roepen allemaal BOE bij prikkeldraad. Maar heeft er iemand wel eens een paard gezien wat een dag in schrikdraad heeft vast gelegen? Dus met stroom er nog op? Misschien zijn de vleeswonden minder erg maar de tik die dat dier heeft overgehouden vergeet ik nooit meer. Eigenlijk zijn alle omheiningen gevaarlijk. Een hard houten hek dan.... Niet meer als je iemand kent wiens merrie van de pijn dood neer viel na het breken van haar pelvis. Sloten dan maar?? Nee want dan krijg ik het hele forum weer over me heen omdat men het zielig vind dat ze er wel eens invallen.
![]()
aan de ene kant ben ik het helemaal met je eens aan de andere kant met prikkeldraad kunnen ze zich helemaal open halen. en mijn paard zet ik zowieso het liefst achter schrikdraad aangezien ze dat toch absoluut niet aan durft te raken
Storm76 schreef:oud topic!