Meisje redt pony uit schrikdraad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anniee

Re: Meisje redt pony uit schrikdraad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 12:34

Ik denk eerder dat het schrikdraad is geweest; als een pony in prikkeldraad vast zit met zijn been dan moet hij echt wel naar de DA lijkt me.
Goede actie Lachen

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 14:54

Lynn_Nikita schreef:
schrikdraad kan anders ook behoorlijk snijden en kunnen ze ook in verstrikt raken hoor
maar goed... gelukkig heeft pony er nisk aan overgehouden en hebben deze meiden het gezien en hebben ze juist gehandeld

ja, een jaarling van ons heeft door SCHRIKdraad 3 maanden binnen moeten staan, en we waren er bij toen het gebeurde! net geen pezen enzo geraakt, maar als we er niet bij waren was hij er nu niet meer....

maar super dat ze het paard zo konden bevrijden!

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:07

Een benarde positie in het draad. Ik vind het hartstikke goed van die meiden dat ze zo hebben gehandeld. Die pony zal ze ook dankbaar zijn.

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 17:48

wat maakt het uit of het nou schrikdraad of prikkeldraad is het belangerijkste is dat de pony de weer uit is

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 17:55

Wat goed van die meisjes, die pony zal ze wel dankbaar zijn.
Een vriendin en ik hebben ook ooit eens een veulen 'gered' uit prikkeldraad.. die was over een hek gesprongen maar landde vol in de prikkeldraad, gelukkig had het beestje niks..

ladolcevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:17

we roepen allemaal BOE bij prikkeldraad. Maar heeft er iemand wel eens een paard gezien wat een dag in schrikdraad heeft vast gelegen? Dus met stroom er nog op? Misschien zijn de vleeswonden minder erg maar de tik die dat dier heeft overgehouden vergeet ik nooit meer. Eigenlijk zijn alle omheiningen gevaarlijk. Een hard houten hek dan.... Niet meer als je iemand kent wiens merrie van de pijn dood neer viel na het breken van haar pelvis. Sloten dan maar?? Nee want dan krijg ik het hele forum weer over me heen omdat men het zielig vind dat ze er wel eens invallen.

Kortom; geen omheining meer, veels te gevaarlijk!! Vanaf morgen laten we ze gewoon allemaal los lopen en zien we wel waar het schip strand. Haha! Knipoog Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:28

gelukkig is hier meer controle en komt het niet voor dat een paard een dag vast zou zitten

en op prikkeldraad staat ook nog vaak stroom...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:14

ladolcevita schreef:
we roepen allemaal BOE bij prikkeldraad. Maar heeft er iemand wel eens een paard gezien wat een dag in schrikdraad heeft vast gelegen? Dus met stroom er nog op? Misschien zijn de vleeswonden minder erg maar de tik die dat dier heeft overgehouden vergeet ik nooit meer. Eigenlijk zijn alle omheiningen gevaarlijk. Een hard houten hek dan.... Niet meer als je iemand kent wiens merrie van de pijn dood neer viel na het breken van haar pelvis. Sloten dan maar?? Nee want dan krijg ik het hele forum weer over me heen omdat men het zielig vind dat ze er wel eens invallen.

Kortom; geen omheining meer, veels te gevaarlijk!! Vanaf morgen laten we ze gewoon allemaal los lopen en zien we wel waar het schip strand. Haha! Knipoog Clown

Helemaal gelijk, ik heb het een keer gemaakt dat een veulen in het schrikdraad vast kwam te zitten , merrie in paniek en ik hoorde geschreeuw uit de mond van het veulen [ niet prettig ]. Ik der uit paniek na toe gerent om hem der uit te halen en der niet bij nagedacht dat ik dan ook zelf een schok zou krijgen . Dus stroom uit gezet . Gelukkig niks aan overgehouden maar dat was echt wel even schrikken .

Otex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 11:58

goed gedaan van het meisje Haha! Haha! Knipoog

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 12:11

Ben ik nou echt 1 van de weinigen die vinden dat het niet zo super is van het meisje? En het gewoon 'normaal' vind?
Als je een kind in het prikkeldraad zag had je hem ook gered.. Zo niet dan ben je zelfs strafbaar!

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 23:12

ladolcevita schreef:

aan de ene kant ben ik het helemaal met je eens aan de andere kant met prikkeldraad kunnen ze zich helemaal open halen. en mijn paard zet ik zowieso het liefst achter schrikdraad aangezien ze dat toch absoluut niet aan durft te raken Clown

Felientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:42

carolalisa schreef:
ladolcevita schreef:

aan de ene kant ben ik het helemaal met je eens aan de andere kant met prikkeldraad kunnen ze zich helemaal open halen. en mijn paard zet ik zowieso het liefst achter schrikdraad aangezien ze dat toch absoluut niet aan durft te raken Clown

Als een paard in paniek zal raken zal zij/hij het niet doorhebben dat ie daar doorheen zal rennen. Vork Verdrietig

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:46

oud topic!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:51

Schriklint dan.

ladolcevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:23

Storm76 schreef:
oud topic!

nou en? vind ik altijd zo raar. Zo'n onderwerp is toch altijd up to date?

pOard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 01:07

Ja de Dikelsestraat, daar woon ik!
haha ,
het weilandje is voor mij huis waar de pony bij het prikkeldraad vast zat,
me pa heeft het prikkeldraad losgemaakt.
Maar Joell was natuurlijk de redster want zei heeft het gezien.
Het was echt een belevenis, in die kou en iedereen maar bellen..
Maar het is gelukt!
En er stond geen stroom erop.
Ze zat ook helemaal vast met de staart in het prikkeldraad echt heel zielig.
En met het achterbeen helemaal klem.
We zouden haar eerst naar iemand in de buurt brengen, maar toen ze liep, liep ze niet goed.
Best verstijfd omdat ze al lang stilstond. Ashley heeft toen de eigenaar eindelijk kunnen bereiken.
Want we wisten dus niet wie de eigenaar was. Ashley heeft heel veel mensen lopen bellen,
en er na toe gereden en zijn de moeder van Joell,Joell zelf ik en me pa bij de merrie gebleven.
En hebben we ongeveer anderhalf uur gewacht met de merrie, totdat de eigenaar er was.
Gelukkig is alles goed afgelopen!