Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arnjojo schreef:jeetje wat een bizar verhaal. Maar als je paardje dood leuk bij je kindje komt staan en zijn neus naar het kind gaat... dan haal je het kind toch iets naar achter of houd je het kind vast?? Ik begrijp zulke mensen niet. Je kan het paard niet klakkeloos de schuld geven. Die moeder is de schuldige vind ik. Tuurlijk had zij het ook niet gewild maar je grijpt toch in?
hannahhannah schreef:Zo wat een erg verhaal zeg! Ik denk dat het misschien corrigerend gedrag was, de leidende merrie in de kudde waar mijn paard staat, voedt natuurlijk ook de jonkies op, toen een jong meisje haar ponyjaarling uit de wei ging halen, hield ze geen rekening met rangorde en liep zo langs die merrie..merrie rende binnen 1 seconde erop af met oren in de nek, greep jaarling in nekvel en tilde hem de lucht in en schudde hem, heen en weer. Misschien dat de hengst het zo zag, een jong veulen dat nu 'echt in zijn ruimte kwam oid?
arnjojo schreef:jeetje wat een bizar verhaal. Maar als je paardje dood leuk bij je kindje komt staan en zijn neus naar het kind gaat... dan haal je het kind toch iets naar achter of houd je het kind vast?? Ik begrijp zulke mensen niet. Je kan het paard niet klakkeloos de schuld geven. Die moeder is de schuldige vind ik. Tuurlijk had zij het ook niet gewild maar je grijpt toch in?
Miryamk schreef:Nou op mijn paard rijden wel eens van die kleine peuters hoor, uiteraard onder begeleiding maar kleine kinderen worden 'gewoon' toegelaten tot het paard hoor.
Het lijkt me zelfs voor een hengst een bizarre reactie.
Mindim schreef:arnjojo schreef:jeetje wat een bizar verhaal. Maar als je paardje dood leuk bij je kindje komt staan en zijn neus naar het kind gaat... dan haal je het kind toch iets naar achter of houd je het kind vast?? Ik begrijp zulke mensen niet. Je kan het paard niet klakkeloos de schuld geven. Die moeder is de schuldige vind ik. Tuurlijk had zij het ook niet gewild maar je grijpt toch in?
Nou dat vind ik best een beschuldiging hoor, vooral omdat de info wat beperkt is. Kinderen kunnen in een seconde verderop staan. Tuurlijk moet je als ouder extra alert zijn, maar kinderen zijn razendsnel. Mijn paard snuffelt ook wel eens aan mijn kind. Om te zeggen moeder is de schuldige vind ik wat voorbarig.
Ilsemarie schreef:Hoe kon een paard zo bij het kind komen?
Vreselijk zeg
Cassidy schreef:Wat een nachtmerrie voor iedere ouder: je kind verliezen. Dat het in dit geval door toedoen van de actie van een paard gebeurt is mag verder niet uitmaken. Kleine kinderen en paarden gaan niet samen, helaas moet er af en toe iets goed verkeerd gaan....
Negerzoen schreef:Ik geloof nooit dat dat paard het zomaar doet, het kan zijn dat zij iets gedaan hebben dat dat veroorzaakte..