De kleinkinderen van Adri Gordijn domineren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daniella74

Re: De kleinkinderen van Adri Gordijn domineren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 21:02

Anky heeft in het begin gewone paarden gehad waar ze vrolijk op rondreed en zij heeft ook de dingen gedaan die wij gewone ruiters doen met een paard. Ik vraag mij echt af of deze kinderen "kinder-dingen" doen met een dikke shet ofzo. Waarschijnlijk staat alles vanaf dag 1 al in het teken van TOPsport. Weet je waarom ruiters als de broertjes Schroder, Lansink, Raaijmakers, Van Asten, Dubbeldam, Smolders, zusjes Nijpjes, Zweinstra etc met name zo goed zijn geworden, die hebben ook met hun kont op gewone beesten gezeten en op horken en daar hun talent op mede kunnen ontwikkelen en leren oplossingsgericht te rijden.

Larissa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 23:27

daniella74 schreef:
Anky heeft in het begin gewone paarden gehad waar ze vrolijk op rondreed en zij heeft ook de dingen gedaan die wij gewone ruiters doen met een paard. Ik vraag mij echt af of deze kinderen "kinder-dingen" doen met een dikke shet ofzo. Waarschijnlijk staat alles vanaf dag 1 al in het teken van TOPsport. Weet je waarom ruiters als de broertjes Schroder, Lansink, Raaijmakers, Van Asten, Dubbeldam, Smolders, zusjes Nijpjes, Zweinstra etc met name zo goed zijn geworden, die hebben ook met hun kont op gewone beesten gezeten en op horken en daar hun talent op mede kunnen ontwikkelen en leren oplossingsgericht te rijden.

Ik zeg ook niet dat ik geheel achter zoiets sta, maar deze kinderen krijgen de kans om daar te komen dan gun ik hen ook.. Dan zouden ook eens de talentenplannen etc. moeten veranderen wil je hier iets aan doen. Neem bijv. iets aan van echte manege ruiters waar wel degelijk talent in kan zitten, maar er waarschijnlijk nooit uitkomt omdat papa&mama de centen er niet voor hebben!
Het ene kind is het andere niet, de ene wil al vroeg presteren en de ander hobbelt vrolijk rond.
Daarom vind ik dat je er geen oordeel over kan geven, misschien zien we achter een aantal jaar inderdaad niks meer van ze maar dat gebeurt ook met kinderen die goed scoren met hun -huis tuin & keuken pony- en later ook niet meer willen, of kunnen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 11:24

Cristina schreef:
Leuk he als je van Opa een EK goud (winnaar) pony hengst krijgt van 2 ton om te leren rijden. Paps en Mams geven je dagelijks les in de meest luxe accomodatie. En toch rij je niet mee in de Weert? Leuk bdoelt hoor van Opa, maar om nou de hele Duitse top aan pony's op te kopen voor de kleinkinderen om te leren rijden....ik leerde het mijn kinderen op een stokoude Shet in de wei. En toch kwam een van de kids op een eigen fokproduct nog bij de kadertraining terecht. Zo kan het ook. Maar ere wie ere toekomt......ze hebben wel gewonnen!! Haha! Gefeliciteerd kinderen !!

Voor de nederlandse sport is het natuurlijk wel super dat er zulke investeerders zijn. Danzij zulke mensen blijft Nederland internationaal gezien wel aan de top meerijden.

Talida schreef:
Je wilt niet weten hoe hard die kinders moeten werken en hoe gediciplineerd ze zijn. Mijn lol zou er zo snel vanaf zijn, niks voor mij! Tuurlijk is het leuk om op die goede beesten te rijden, absoluut!

Vraag me af of dat wel zo is. De vrachtwagen van Coby kwam namelijk vrijdag het terrein oprijden, pony's werden uitgeladen en de tips werden nog even gegeven........oftewel, de pony's worden getrained. Knipoog

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 12:20

Neonlight, ze rijden voor Duitsland.
Verder heb ik mijn zegje al gedaan Haha!.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 12:59

Antoinette rijdt toch echt voor Nederland. Knipoog Artikel gaat toch over Sanneke en Antoinette?

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 13:13

Neonlight schreef:
Antoinette rijdt toch echt voor Nederland. Knipoog Artikel gaat toch over Sanneke en Antoinette?

Sanneke voor Duitsland en haar broertje/zusje ook en die winnen het meest.