Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Guinevere schreef:Oh, dat hadden we hier ook op TV, alleen dan met Robert Dover. Die man zegt echt de meest verschrikkelijke dingen.
"You're the Titanic on four legs" of "Kick him! He's not your mother!" Hahaha.

Guinevere schreef:Oh, dat hadden we hier ook op TV, alleen dan met Robert Dover. Die man zegt echt de meest verschrikkelijke dingen.
"You're the Titanic on four legs" of "Kick him! He's not your mother!" Hahaha.
Judith29 schreef:Oh wat leuk zeg, ik hem me aangemeld om als vrijwilliger te helpen. Ik zie mezelf niet als een dressuurtalent, dus zelf rijden doe ik maar niet
, ik zie me zelf ook niet als een talent ik reken er zelfs op dat het een af gang wordt, paard is al een maand niet meer regelmatig gereden dus ik verwacht wel wat rodeo
hebben ze een reden om het uit te zenden
Ik doe dus ook mee (12 januari) lijkt me een leuk programma, ik ga het zeker volgen
. Heb de kerstvakantie nog om te trainen, verwacht er verder niks van. Ik doe gewoon mee voor de lol, en de ervaring.
) meedoet voor de ervaring en de tips die je krijgt..
) maar ik heb me opgegeven als vrijwilliger bij HCH op 12-01 ik ben benieuwed het lijkt me wel leuk!
daar is die info vast in te vinden. 
ik zit me een beetje op te vreten.. ga morgen mijn tante bellen, dan hoop ik niet dat het al vol is.. als het niet mag, oke, jammer.. maar als het dan net vol is, zal ik wel even balen denk ik! casperrr schreef:1 topic daarvan is op slot, 1 daarvan is alleen maar voor aanmeldingen, 2 andere daarvan hebben niks te maken met vragen, dus blijft er maar 1tje over.![]()
![]()

wat nou talent..
Heeft er wel eens
, en mijn bolle, helaas ook
,
en geen talent
....)