Lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken. Erg veel sterkte voor de eigenaren!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gera schreef:Oh verschrikkelijk, ik heb in ieder geval een paar van hun paarden vaak op shows gezien. Woorden komen tekort in een dergelijke situatie, maar enorm veel sterkte toegewenst. Mochten jullie (de eigenaren, ik neem aan dat ze wel meelezen op bokt) nog foto's willen hebben van de paarden die ik heb gemaakt tijdens shows, laat het me dan maar weten. Ik stuur alles naar jullie op!! Heel, heel veel sterkte
oversized schreef:Shows???? pony, fries, appaloosa..... weet je zeker dat je de juiste voor je hebt???
oversized schreef:gera schreef:Oh verschrikkelijk, ik heb in ieder geval een paar van hun paarden vaak op shows gezien. Woorden komen tekort in een dergelijke situatie, maar enorm veel sterkte toegewenst. Mochten jullie (de eigenaren, ik neem aan dat ze wel meelezen op bokt) nog foto's willen hebben van de paarden die ik heb gemaakt tijdens shows, laat het me dan maar weten. Ik stuur alles naar jullie op!! Heel, heel veel sterkte
Shows???? pony, fries, appaloosa..... weet je zeker dat je de juiste voor je hebt???
't is hier om de hoek. Was al veel lawaai van sirenes vanmorgen, maar wist niet dat dit het was.... Echt erg!!!