Dino P verkocht aan Maria van den Dungen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jos1

Re: Dino P verkocht aan Maria van den Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:37

Hoeveel zou zo'n pony kosten?

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:43

Jos1 schreef:

ik denk dat je dat niet wilt weten.. Nagelbijten / Gniffelen

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:55

Wauw wat goed!
Het moet maar eens een keer lukken om gouden team te worden en indiviueel goud!

het mooie is dat zij nu een reservepony heeft!

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 20:23

leuk sinterklaas- kadootje Haha!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 20:27

Th0mas schreef:
Wauw wat goed!
Het moet maar eens een keer lukken om gouden team te worden en indiviueel goud!

het mooie is dat zij nu een reservepony heeft!

1 reserve pony?
Reserve pony`s voor het hele team als het zo doorgaat Nagelbijten / Gniffelen

chanora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 20:42

Wow wel een gave pony
Leuk voor Maria dat ze weer een goede pony er bij heeft

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 20:55

Heel leuk voor Maria!
Als hij er is ga ik hem eens bekijken. Tong uitsteken
Maar naa pan tou en sun + arts, is er dus nog een goede sportpony in aantocht!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 21:33

manie schreef:
Leuk voor het meiske, maar zou Nederland niet een veel sterker team hebben wanneer niet alle toppony's bij haar op stal zouden staan?
Als Nederland slechts maar 3 of 4 toppony's heeft maakt dat ook niet veel uit. Knipoog

Sammie schreef:
Volgens mij heeft ze ook 2 paarden.

Maar misschien komt ze zelf vertellen HOE ze dat doet Haha! (als ze wil)

Was hier in de war met een andere die ook bij H&C lest.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 21:49

Suzanne F. schreef:
Hoppa, nog eentje voor haar verzameling....

Ik dacht het ook al. Bloos
Ze was trouwens nationaal kampioen in het L2, niet in het L1. Tong uitsteken

Jos1 schreef:

Er staan meestal zo'n 5 nullen achter dacht ik. Schijnheilig

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:19

OemmiejO schreef:
Jos1 schreef:

Haha, zoiets jah.
Ik gun het der wel, want het is echt wel een hele aardige meid en ze wardeert de rest ook allemaal Knipoog
Dat zie je toch neit vaak vind ik, want als mensen/kinderen hoger komen te rijden en een goed beest onder zich hebben dan waarderen ze de rest totaal niet, bijv. een manege ruiter. zo leert iedereen het toch zo'n beetje?
Naja kortom ik gun het der wel, al hoewel ze er nu toch al wel 4 heeft te rijden en dat lijkt me een beetje veel Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-12-07 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote gerepareerd.

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 00:35

Gaat ze die net als de Duitse Z dressuur pony Arts Demaran in de L1 starten....of probeert ze het eerst in de klasse B Haha!
Het zou haar sieren om eens een jonge pony te proberen zelf naar de Z dres. te rijden. Als je met zoveel keuze uit EK pony's nog geen goud kunt halen...... Haha! Haha!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 00:46

Cristina schreef:
Gaat ze die net als de Duitse Z dressuur pony Arts Demaran in de L1 starten....of probeert ze het eerst in de klasse B Haha!

Mag dat dan?
Wat een pony in het buitenland als klassering heeft gelopen telt hier toch zeker ook mee?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 00:52

Ik vond het ook apart dat ze Arts Demaran L1 is gestart. Arts had toch echt de bundeschampionate voor 6 jarige dressuurpony's gelopen en is dus op wedstrijden uitgebracht geweest.
Maar ze heeft er in ieder geval er weer een absolite toppony bij. Heel leuk voor dr!

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 01:48

Je kan ook gewoon de toekomstige concurrentie opkopen....
Kost wat, maar dan heb je ook wat, hahahaha

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 09:35

OemmiejO schreef:

Ach als geld toch aan de boom groeit, dan doet 1 nulletje meer of minder um ook niet.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 10:14

kiana schreef:
Je kan ook gewoon de toekomstige concurrentie opkopen....
Kost wat, maar dan heb je ook wat, hahahaha

Of ze heeft gewoon een stel fijne pony's op stal waar ze veel ervaring mee op kan doen en waar ze veel van kan leren. Lachen

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 10:17

tsja er zal ook wel een heleboel druk op dat kind haar schouders liggen. Als je niet presteert met zulk soort pony's krijgt ze het nog zwaar. terwijl het nog maar een kind is... Ik hoop dat ze succesvol wordt met haar pony. geld is niet alles er komt een heleboel ellende bij kijken. Ik denk niet dat haar ouders blij worden als ze eens een lekker buitenritje wil rijden in het bos met haar peperdure pony...

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 11:36

Merilyn schreef:
tsja er zal ook wel een heleboel druk op dat kind haar schouders liggen. Als je niet presteert met zulk soort pony's krijgt ze het nog zwaar. terwijl het nog maar een kind is... Ik hoop dat ze succesvol wordt met haar pony. geld is niet alles er komt een heleboel ellende bij kijken. Ik denk niet dat haar ouders blij worden als ze eens een lekker buitenritje wil rijden in het bos met haar peperdure pony...

Nee maar mijn ouders waren ook niet blij toen ik op mn 13e in mn eentje wilde boscrossen met mn pony Knipoog

vecindario schreef:
ThisIsMe schreef:
Ze heeft nog maar gelijk, dan hoeft ze ook niet te lezen hoe er weer gezeurd wordt dat ze een nieuwe pony krijgt Haha!
Kind heeft heel veel geluk dat haar ouders zo'n fijne pony's voor haar kopen, maar ze kan ook gewoon heel leuk rijden. Iedereen wil toch het beste voor zijn/haar kind? Nou, Maria heeft het geluk dat haar ouders schijnbaar ook het geld hebben om dat te kunnen bekostigen en haar op die manier dus geweldig steunen bij haar hobby.

Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Wat een drukte weer over een pony meer of minder...ze hebben het geld er voor over dus waarom niet??
Ze houden in iedergeval hun dochter ermee van de straat.....(mijn idee)

Het vervelende is alleen dat veel van dit soort meisjes teveel gepushed worden op jonge leeftijd en dan er later geen zin meer in hebben. Dat vind ik dan zo zonde.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-12-07 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, er zit een editknop.

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 12:23

Merilyn schreef:

ze rijdt regelmatig buitenritjes hoor .. Lachen

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 13:28

amondi schreef:
Ach, of ze geluk heeft met deze ouders...... ik wilde dat mijn kind buitenritten kon maken EN leuk meekomen op wedstrijden....
En dat ze zelf de stallen mestte!

Het is maar net wat je wilt....
Voor de sport is dit dus geen goede ontwikkeling! Nog even en dan heeft deze stal alle top FEI pony's binnen de muren en zo kan je dus ook de concurrentie aftroeven!

Ik weet niet hoe dit bedoeld is, maar het komt behoorlijk aanmatigend over. Alsof je hiermee wil zeggen dat jouw kind meer geluk met haar ouders had omdat JIJ wilde dat ze ook de stallen deed en buiten reed Verward
Dan zal jouw kind vast niet de ambitie hebben gehad om een EK te rijden, prima, dit kind heeft die ambitie wel en wordt daarin dus voor 100% gesteund door haar ouders. Dan vind ik persoonlijk dat je geluk hebt ja, ten eerste dat ze het financieel kunnen opbrengen en ten tweede dat ze het ook willen doen. Die conclusie dat het voor de sport geen goede ontwikkeling is vind ik persoonlijk zo'n enorme onzin, is het voor de sport beter dat de pony in Duitsland blijft, of door een minder getalenteerde amazone gereden wordt dan dat hij hier in Nederland staat bij een getalenteerde amazone die inderdaad de luxe heeft dat ze 3 toppony's tot haar beschikking heeft? Het zou voor de sport juist fantastisch zijn als er in Nederland meer ouders zouden zijn die zich dit konden veroorloven, dan zouden er hier ook meer getalenteerde pony's beschikbaar zijn!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 13:31

ThisIsMe schreef:
amondi schreef:
Ach, of ze geluk heeft met deze ouders...... ik wilde dat mijn kind buitenritten kon maken EN leuk meekomen op wedstrijden....

Voor de sport is dit dus geen goede ontwikkeling! Nog even en dan heeft deze stal alle top FEI pony's binnen de muren en zo kan je dus ook de concurrentie aftroeven!

Ik weet niet hoe dit bedoeld is, maar het komt behoorlijk aanmatigend over. Alsof je hiermee wil zeggen dat jouw kind meer geluk met haar ouders had omdat JIJ wilde dat ze ook de stallen deed en buiten reed Verward
Dan zal jouw kind vast niet de ambitie hebben gehad om een EK te rijden, prima, dit kind heeft die ambitie wel en wordt daarin dus voor 100% gesteund door haar ouders. Dan vind ik persoonlijk dat je geluk hebt ja, ten eerste dat ze het financieel kunnen opbrengen en ten tweede dat ze het ook willen doen. Die conclusie dat het voor de sport geen goede ontwikkeling is vind ik persoonlijk zo'n enorme onzin, is het voor de sport beter dat de pony in Duitsland blijft, of door een minder getalenteerde amazone gereden wordt dan dat hij hier in Nederland staat bij een getalenteerde amazone die inderdaad de luxe heeft dat ze 3 toppony's tot haar beschikking heeft? Het zou voor de sport juist fantastisch zijn als er in Nederland meer ouders zouden zijn die zich dit konden veroorloven, dan zouden er hier ook meer getalenteerde pony's beschikbaar zijn!

Ik mag toch zeker wel hopen dat Maria ook zelf elke dag stallen uitmest!

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 13:39

ThisIsMe schreef:
amondi schreef:

En dan nog wat, ik sta dan bij maria op stal en zij doet toch ook gewoon de stallen na het rijden even uitmesten dat ze weer lekker schoon op stal staan!
Dus amondi trek alsjeblieft geen oordeel voordat je het met je eigen ogen hebt gezien, want ik durf te wedden dat je dat niet hebt!
En maria die word echt niet gepushed door haar ouders of wie dan ook (wat ik weet), ze rijd ook met veel plezier en waardeert ieder ander!

En wat dan nog als ze alle FEI pony's op stal heeft staan?, misschien een beetje jaloers (sorry hoor maar zo komt het op mij over).
Haar ouders hebben daar het geld voor over om haar dat te gunnen, als ik dat had gehad hat ik precies het zelfde gedaan later!
Laatst bijgewerkt door marillion op 01-12-07 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 13:43

@marillion, ik denk dat jij eerst moet leren lezen.............
ik heb het nergens over pushen gehad, nergens gezegd dat Maria zelf haar stallen niet zou doen, ik geef juist aan dat ze heel veel geluk met haar pony's heeft en dat ze heel leuk kan rijden. Dus lees eerst aub goed voor je mensen ergens van gaat beschuldigen, dat komt zo dom over.

marillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 13:44

ThisIsMe schreef:
@marillion, ik denk dat jij eerst moet leren lezen.............
ik heb het nergens over pushen gehad, nergens gezegd dat Maria zelf haar stallen niet zou doen, ik geef juist aan dat ze heel veel geluk met haar pony's heeft en dat ze heel leuk kan rijden. Dus lees eerst aub goed voor je mensen ergens van gaat beschuldigen, dat komt zo dom over.

Sorry, ik had het neit over jou, vond juist dat jij gelijk had, ik bedoelde de quote boven jou zeg maar, zal het even veranderen...
Sorry!

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 13:45

OK, vond het al heel apart Haha!